Bebeğim çok mu ufak ya? Doktor normal diyor ama erken doğduğu için akranlarından hep küçük görünüyor. Sizce çok mu küçük ya? 6.5 aylık bu arada 🙊 YANINDAKİLER ANNEMLE BABAM. LÜTFEN SAÇMA SAPAN YORUMLAR YAPMAYIN. 🙄
Bebeğim akranlarından küçük. Çok mu ufak duruyor sizce ya 😐?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Sağlığı yerindeyse, doktorunuz da normal diyorsa takıntı yapmayın bence.
Küçükken bende narin küçük duruyordum. Zamanla serpilir. Maşallah çok tatlı
Çok küçük duruyor diyenlere boydan girim bacım sorun değil çok tatlı bir çocuk maşallah. Doktor normal dediyse normaldir boş ver sen onları
minnoş bir bebiş gibi duruyor 🥰
Çok tatlı ya yerim😊
Altı aylık bebenin koşmasını mı bekliyosun
Kaç IQ ile bu yorumu yaptın?
Senin anlayamayacağın kadar yüksek IQ ile yapmışım belli ki
Git büyü de gel ergen. Okulunu okumaya devam et hadi.
Gayet normal
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!