Bebeğim akranlarından küçük. Çok mu ufak duruyor sizce ya 😐?

Bebeğim çok mu ufak ya? Doktor normal diyor ama erken doğduğu için akranlarından hep küçük görünüyor. Sizce çok mu küçük ya? 6.5 aylık bu arada 🙊
YANINDAKİLER ANNEMLE BABAM. LÜTFEN SAÇMA SAPAN YORUMLAR YAPMAYIN. 🙄
Bebeğim akranlarından küçük. Çok mu ufak duruyor sizce ya 😐?
Bebeğim akranlarından küçük. Çok mu ufak duruyor sizce ya 😐?
Cevapla