AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
böyle tipler çocuklarıyla yatağa da girip orgazm da olurlar. dünyanın sonuna az kaldı...
Yapılmaması gereken bir davranış. Bu sizin için değil çocuk için sakıncalı.
sapkınlıktan ibarettir bu tip insanlar bugün öpüşürler sonra sevişirler günahın dibine girerler
Gelişim psikolojisi açışından çok yanlış bir ebeveyn tutumu.
Yanlis bir hareket , cocuk alisiyo herkesi o sekilde opmek istiyor
Bence hoş değil.. Hem oğlum hem kızım var böyle birşeyi asla yapmam yaptırmam...
Ne alaka dudak ya 30 yaşında kadın gitsin babasını dudağından öpsün o zaman
Olmamasi gerektigini düsünüyorum. Ailede baslayan bu sevgi gostergesi büyüdügnde cocukta sıkıntı yaratabilir
İleri toplumarda olan ve sorun olmayan eylem. Bizde olmaz daha geçen antepte bebege tecavüz ettiler. Bastırılmışlık daha tehlikelidir.
Ne saçma şeydir bu dudaktan öpme. Sizi tebrik ediyorum. Sorudan dolayı. Çocukların dudaktan öpülmesi çok kötü ve enfeksiyon riski var.
ben opmuyorum ama openleri de yargilamam o da gorduklerimde belirli bir yasa kadar zaten.
Manyaklık. Bir ebeveyn çocuğuna ancak bu kadar zarar verebilir. Bu travmlar ilerde nasıl kötü psikolojik hastalıklara yol açacak bilmiyor ahmaklar...
sadece psikolojik de değil üstelik..
@The_Queen elbette
iki oglum var kucukken opuyordum simdi pek degil.. Ama Kucuk oglum arada bir opuyor :D
ne cocuga aşkım denmeli nede koca hakkında konusurken babamız denmeli
Bence yapılmaması gereken bir şey çünkü çocuk anne baba ile yapıyorsa bunu doğal bir şey sancak fakat aslında çok yalnış hatta çocuklar böyle şeyleri kolay öğrendikleri için başkaları ile yapabilirler ya da bunu olur olmaz yerde söyleyebilirler
Asla olmamalı. Çocuk bu yaaa. Çocuk dediğin yanaktan öpülür
Kendi çocuğunu opmucekte sokaktan gceni mi öpcek doğal bence
Sana Beyin bedeva demi
@Poliniattipoliçiytaa kes ceneni annem de bizi operdi öyle noldu bişiy mi oldu yani?
Öpmüyorum. Doğru bulmuyorum.
Anneler için sorun değil bence ama babalar opmemeli
Avrupa nie bu kadar rahat belli 😄 küçüklükten beri adamlar xl yetişiyo
Şu an kucuk o yuzden opuyorum. Yerim onun minik dudagini. Ama akli ermeye basladikca opmem zaten. Aslinda bebek sahibi olmadan once hiiic opmem opulmemesi lazim diyen biriydim. Ne yazik ki kendi kuralimi çiğnedim.
Yok artık ne kadar saçma bir olay be her seven öpse ohooo o zaman kızlar büyüyünce sevdiği erkeği öpünce kızmasın analar babalar kendileri öpmeyi biliyo şlak şlak
Ben operim dudak yanak goz popo pipi ayak el kol Bu hepsi opilir
asla olmamalı değilde.. pek doğru bulmuyorum diyelim
Çocuğunu iskoç kültürüne göre büyütüyor olabilirler
yabancılarda çok var bu huy sevgi gösterisi galiba bence iğrenç
Psikologlar cok sağlıklı olmadığını söylüyo ama benim bir fikrim yok
Elin oğlu kızı öperken sorun yok da annen baban öperken mi sorun var gelişmiş toplumlarda sıkça karşılaşılan bir durum bu
Çocuğa böyle yaklaşılırsa çocukda nasıl bir psikoloji olur bilmiyorm ama bebekte sakınca olmaz diye düşünüyorum ama 3 yaşından sonra asla
no no no!!!
Ben normal karsiliyorum.11 yasima kadar babam dudagimdan operdi. Bu yuzden kendimde hic bir zaman cinsel cagrisim felan da hissetmedim. Sadece temiz baba sevgisi.
ben kucuk kardesim dudaktan opuyom oda beni cok normal. hos opusmuyoruz sadece kucuk bir buse.
öpmek ayrı öpüşmek ayrı ilk önce şunun ayırımını yapın.
O zaman bundan sonra seni yanağından değil dudağından öperiz sonuçta öpüşmek çok ayrı bir şey
Yani bu soruyu çok mu düşündün anne baba sonuçta nasıl isterse öyle öper.
yanak varken neden dudak? dudağı ben sevgilimle bile nadir kullanırım?
öpmesi normal mi, her anne opebilir mi... yaw bebekkeni hele boş ver dayi buyukken sikinti olur :)))))))😂
Arkadaş noktayı koymuş söze gerek yok.
Ümmü arkadaş iyi özetlemiş
neden olmasın, sevginin nasıl gösterildiği değil önemli olan, sevgidir
Çok saçma hep özentilik bunlar. bati yapiyo diye bizim ahmaklar da hiç düşünmeden taklit ediyorlar
Cok yanlis, çocuğun kendine kisisel alan olusturmasina engel olur
onlarda normal karsilaniyor aslinda ama yinede ben boyle birşey yapmam zaten midem bulanir biraz :D
bebeklerde olabilir ama belli yaştan sonra olmaması gerek
hayır asıl bebeklerde daha tehlikeli
çok kızarım benimde bir oğlum var ne eşim nede ben öperiz kendi annem ve teyzem var onlar öperler dudaktan oğlumu çok kavga ediyorum bu konuda
Doğru bulmuyorum. hatta babalar kızlarının altınıda degiştirmesin
banyo yaptıranlar bile var. söyleyince bize sapık düşünceli diyorlar. ama bunları yapınca akılda neler uyanacağını kimse bilemez baba ne kadar iyi düşünceli olursa olsun, ki, iyi düşünceli bir baba zaten bu işleri anneye bırakır, her açıdan bu doğru çünkü. şahsen ben babamın benim altımı değiştirdiğini banyo yaptırdığını duysam şu an utanırım.
Bence çok yanlış çocuğunu opuyorsan adam gibi op dudaktan opmede neymiş😒😒
ben bir baba olarak kızlarımı bende öpüyorum bunu yanlış bulanlar evladınız olsun ozaman buraya yorum yapın, evlat ne olduğunu bilmediğiniz için size absürt kaçabilir
bu Yanlış birşey dudaktan değil yanaktan öpülmeli
Babayı bilmiyorum ama 20 yaşımdayım ve annemle hala dudaktan öpüşürüz.
Ben 12 yaşındayım ve erkeğim kendimi bildim bileli babam beni dudagimdan öper
Sigara, içki vs vs zararlı içenlere tavsiye etmem bu yüzden olmamalı :)
bence olmamalı çocuklar onun normal sevgi göstergesi oldugunu düşünür
normalleştirmemek lazım..
uygun bulmuyorum..
Yanlış birşey ve saçmalık
ağaç yaşken eğilir normal gelmiyor bana
uzmanlara göre çok yanlış
Yanak varken neden dudak?
İleride büyük sıkıntılara yol açtığını duydum
normal gören insanları anlamıyorum
olmamali saglikli degil
Saçmalık hiç olmamalı
yanlış bir davranış dudaktan öpülmemeli..