Bebekleri kundaklamak mı yararlı yoksa kundaklamamak mı?

Bu konuda herkes bir şey diyor ama bence kundaklamak daha iyi. Çünkü bebek hareket eden ellerinden korkuyor olabilir kimi zaman :)
Bebekleri kundaklamak mı yararlı yoksa kundaklamamak mı ?



Bebekleri kundaklamak mı yararlı yoksa kundaklamamak mı?
Cevapla