Bebeğime kayınvalidem bakıyor. Ama bana tripli. İşten ayrılmalı mıyım sizce?

Merhaba arkadaşlar. Kendi ailemle büyük sorunlarım oldu o yüzden görüşmüyorum. Bebeğimede kayınvalidem bakıyor. Başta herşey iyiydi bebeğim5 aylık 1buçuk aydır kayınvalidem bakıyor. Annesi Ameliyat oldu. o günde bana işten erken çıkabilir misin yarım saat doktora gidicemde dedi. Bende 3 buçukta çıkıyorum 3 te çıktım. Eşim beni alıcaktı ama almadı otobüsede binemedim kartım yoktu. Sonra eşim 3 ü 10 geçe kayınvaldemden kızı aldı. Tabi ertesi gün doktora gitmediğini öğrendim. Yetişemedim dedi. Bende işe 1 gün gitmedim ki hafta içi işlerini halletsin diye. Ama o günden beri bir gergin bana karşı. Zaten eşimlede arası iyi değil. Ne yapıcam bilemiyorum. Şimdi annesi rahatsızlanmış oraya gitti sende araba varsa bizi alsan dedi bende yok dedim eşimin adı ibrahim ibrahimden iste dedi aradım eşimi işim çok dedi kayınvalideme söyledim ben ne yapym şimdi dedi beni tersledi yani kızıma bakıcak kimse yok başka. Ama evde oturmak beni çok bunaltır. Bir de iş yerindeki arkadaşımda doğum izninde müdürümde tek kalır. ve belediyede çalışıyorum. İyi bir yerdeyim halada arabamızın taksitleri var benim öğrenim kredim var ne yapıcam bilmiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada kayinvalidem hep calisan gelin istemiş. Banada hep cocugun olursa bakarım ben sen çalış sigortan olsun maaşın olsun dedi. Yani kayinvalidem tabi bakmak zorunda degil ama kendisi soyledi. Bazen komsusuna yakiniyor elif bugn uzerime kustu mahvoldum diye bende anne arada bir halama birakayim sende rahatlarsin dedigimde elifin bana bir yuku yok ki diyor bilemiyorum anlamiyorum yani
Bebeğime kayınvalidem bakıyor. Ama bana tripli. İşten ayrılmalı mıyım sizce?
Cevapla