10 aylık bebeğim var, eşim hep görevde, ben de işe başlarsam annesiz duracak. İşe başlasam mı?

10 aylık bebeğim var 2 ay sonra işe başlayacağım ama kafam çok karışık eşim sürekli görevde şu an babasızlık çekiyor bide annesizlik olacak sizce ne yapmalıyım 32 bin alıyor eşim evimiz 🏡 kira 🥲

İşe başla
İşe başlama
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Not çocuğa annem bakacak
10 aylık bebeğim var, eşim hep görevde, ben de işe başlarsam annesiz duracak. İşe başlasam mı?
Cevapla