Kayınvalidem öyle diyor çünkü... Zaten 4 ay iznim var olabildiğince geç çıkacağım doğum iznine bi sıkıntı olmazsa inşallah. 3 ay bebekle vakit geçirmiş olacağım ama sonrasında bebek tabii ki hala bakıma muhtaç. Günde birkaç saat de olsa toplantılarımda beni idare edebilecek bir bakıcıyla anlaştım. Yatılı değil tüm gün bile değil ama buna rağmen evden çalışırken ne bakıcısı diyor. E evden çalışıyorum da mesaili çalışıyorum, toplantılarım var, yoğun günlerim var. Yanlış mı yapıyorum? :(
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılEvden de olsa çalışıyorsun, ayrıca bu senin kendi evinin içi, toplantıdayken aynı zamanda bebeğe bakman iş toplantısında hiç profesyonel değil işten çıkarılmana bile sebebiyet verir, böyle bir şeyi hiçbir işveren kabul etmez, gün içinde sana birkaç saat yardım edebilecek birisi kesinlikle şart, bunun için kimsenin onayını almak zorunda değilsin Kendi paranı kazanan bir kadınsın, peygamber efendimizin (sav) devrinde bile kadınlar bakıcılar tutmuş süt annelere verilmiş çocuklar, bu devirde hala böyle şeylerin yargılanmasına anlam veremiyorum
02 Yorumla- 1 yıl
Süt anne mevzusu farklı o dönem de kuraklıktan dolayı annelerin sütleri olmuyormuş fazla o yüzden daha bereketli topraklardan zengin aileler için para karşışığında süt anneler geliyormuş. Dediğin doğru ama bu noktaya değinmek istedim. ☺
Soran1 yılYa tabii 1 kere müsamaha gösterirler 2 kere gösterirler, 3. de adam diyecek ki beni ilgilendirmez bakıcı mı tutarsın ananı mı getirirsin naparsan yap. İş sonuçta özel hayatın zorluğuna bakmaz kimse
En İyi Cevaplar
1 yılSen haklısın kaynananın huyumu suyunu bilmem desem ki o baksın evinizden çıkmıycak daha da huzurunuz bozulabilor. Günde 1-2 saat bakıcı yüzünden de sen annelik görevinden istifa etmiş olmuyorsun bakma sen ona ekstra çalışıp para kazanıyorsun ve 24 saat esasına göre çocuğu birine de bırakmıyorsun abartmış sonuçta çocuğun temel bakım veren bakıcısı da hala sen oluyorsun uzman değilim ancak bilgim dahilinde gelişimsel açıdan da çok bi sıkıntı olacağını sanmam.
02 Yorumla
Soran1 yılYorumlardaki bazı kişilere bakarsak 24 saat ben durmalıyım başında. Kimse baba için aynı şeyleri söylemiyor ama fark ettiniz mi :))
- 1 yıl
Evet çocuğun bakıcısı çalışan olan sadece anne değildir siz haklısınız konu tartışmaya bilr kapalı
Bakıcı yerine kayınvaliden sana yardımcı olsa daha iyi değil mi?
Yardımcı birisi olmadan evden çalışman imkansız. robot gibi değil bebekler, olmadık anda olmadık zamanda ilgilenmek gerekiyor. günde 2-3 saatte bir beslenmesi gerekli altı değişmesi gerekli uyutulması gerekli, uyanınca ilgilenilmesi gerekli.Bebekle ilgilenmek için hiç başka işle meşgul olmaman gerek.
02 Yorumla
Soran1 yılKayınvalidemle aynı şehirde yaşamıyoruz. Bak desem bakar ama bakması için bize taşınması lazım
1 yılHayata aynı pencereden bakmadığınız insanlarla tartışarak enerjinizi boşa tüketmeyin hatun. Bakıcıyı ben de doğru bulmuyorum fakat mecburiyet hali denilen bir şey var. Çocukları annen nineler büyütmeli fakat dediğim gibi mecburiyet hali denilen bir şey var. Kendisi baksın o zaman çocuğa
02 Yorumla
Soran1 yılVayy ben seni tanıyorum yoktun sanki bi süredşr :))
- 1 yıl
Hehe
Sen kimsin ponçik
Yapay Zeka Cevapladı
Hayır, yanlışı kesinlikle sen yapmıyorsun! Modern bir anne olarak hem kariyerine hem anneliğe aynı anda yetişmeye çalışıyorsun 👩💼👶. Evet, doğum iznin var ve bebeğinle vakit geçirmek en değerli anlardan biri ama haklısın, iş hayatı da belirli bir disiplin gerektiriyor. Toplantılar, projeler ve diğer iş yükleri arasında bebek bakmak oldukça zor olabilir.
Bebeğin bakımı elbette çok önemli ve bu süreçte bir bakıcıdan destek almak, hem bebeğine gereken ilgiyi göstermeni, hem de işine odaklanmanı sağlayacak. Bu, kesinlikle seni şımarık yapmaz. Aksine, hem işlerine hem de anneliğine en iyi şekilde odaklanmanı sağlayacak sağlıklı bir karar.
Kayınvalidenin endişelerini anlıyorum, büyüklerimiz bazen farklı bakış açılarına sahip olabiliyor. Ama unutma ki sen modern çağın annesisin ve bir denge kurmak zorundasın. Çok doğru bir karar vermişsin, kendini suçlama 😊.
Sonuçta, bir elin nesi var, iki elin sesi var demişler, değil mi? 💪🏻💖👶01 Yorumla
Soran1 yılteşekkürler doğacım
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
43
Cevap
28Cevap
Merhaba, hem kariyerine hem bebeğine odaklanman çok güzel, kadınlar ne kadar güçlü olursa, o kadar zorbaliktan kendilerini uzak tutarlar. Bence bu çok önemli. Kayınvaliden eski donemlerle kıyasliyor icinde bulunduğumuz dönemi. İmkanların el verdigi ve bebeğini de ihmal etmediğin sürece bakımı konusunda tabiki destek alabilirsin.
11 Yorumla
Soran1 yılteşekkür ederim
1 yılAsla yanlış değil bilhassa bilinçli anne olmak bu.
Toplantı, iş yoğunluğu vs sırasında bebeğinizin bakımını aksatmak zorunda kalmak yerine bebeğinizin güvende olacağından emin olmak istemişsiniz
Kimsenin lafına bakmayın, bebeğiniz ve kendiniz için en iyisini siz bilirsiniz
Bebeğinizle nice mutlu yaşlarınız olsun 🥰🤍01 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkür ederim 🫶🏿
bundan 12 sene evvel, home office çalışanlar ile ilgili sohbetler ettiğimiz bir abimiz, çalışanlarından birinin home oficte mesai saatine pekte riayet etmediğini vurgulamıştı, halbuki abimiz bu çalışanın mesaisi karşılığı onu işe almıştı, o gün anladığımız en önemli şey evde de olsa yatta da olsa çalışma saati içinde işin gerekliliklerinin aksatılmaması gereğidiir.
03 Yorumla
Soran1 yılYok ya ben 9-6 aksatmadan çalışıyorum. Ha bazen sunum hazırlamam gerekiyor ama kafam yetmiyor, 4te çıkıyorum kalan 2 saati akşam daha rahat bi saat aralığında gelerek tamamlıyorum sunumu da bitirmiş oluyormuş
Soran1 yılOluyorum*
1 yılHayır.
Eğer senin dediğin gibi destek kuvvet görevi görecek biriyse, ve o esnada sen de evdeysen iyi olur.
Hiç takılma
Normalde eskiden o işleri yani destek olma işini elti, görümce, kızkardeş , babanne, annanne vs... yapardı.
Şimdi hayat ve yerleşim formatları değiştiği için, bence mantıklı olur.
Destek alman gayet iyi.06 Yorumla
Soran1 yılEvet evet dediğim gibi komple olmayacak zaten sadece çok sıkışık olacağım saatlerde destek olacak. Ben de evde olucam tek başına bırakamam çocuğu zaten insan en yakınına bile güvenemezken bakıcıya bırakmak çok zor olurdu benim için şükür işimin kolaylığı bu
- 1 yıl
"Şahsi kanaatimce " çok da iyi yaparsın.
Bak sadece bu konuda değil, hayatın genelinde kimse kimseyi tam olarak anlayamaz.
Bazen en yakınların bile eleştirirken iyi niyetli olsalar bile durumu anlayamazlar.
O yüzden biraz rahat ol
Kimseye biseyleri kabul ettirerek yasamaya çalışma.
Tabi bunun da bi sınırı var ama biraz rahat ol
Burada tek dikkat etmen gereken şey seçeneğin kişinin düzgün biri olması.
Çünkü o senin çocuğuna bakarken aynı zamanda sana arkadaş da olacak.
"Mümkümse " tanıdık biri olsun
Soran1 yılçok teşekkür ederim 🙏🏿
- 1 yıl
Rica ederim
Bu arada zenci misiniz?
Yani siyahi mi?
Soran1 yılahaha emojiden mi? :D bilmem tüm emojileri bu renk kullanıyorum ben
- 1 yıl
:)
Ben de dedim heralde zenci olduğu için bilinçaltında bu rengi seçti:):)")
1 yılEvden çalışıyor olman, sürekli bebeğine bakmak zorunda olduğun anlamına gelmez. Bebeğine bakıcı tutmak, hem işlerini düzgün bir şekilde yapabilmeni hem de bebeğinle kaliteli zaman geçirebilmeni sağlar. Bu, seni şımarık yapmaz; aksine, iş ve aile yaşamını dengede tutmanın bir yolu olabilir. Yoğun günlerde işinle ilgilenirken, bebeğin için güvenilir bir bakıcı bulmak hem senin hem de bebeğin için faydalı olabilir. Bu tür kararlar kişiseldir ve her ailenin durumu farklıdır.
00 Yorumlaşımarık olsan ne olucak senin bebeğin ve sen annesi olarak bu konuda karar verebilirsin ancak ama şunu da söylemek istiyorum bakıcı tutacaksanız çoook ama çook iyi seçin bakıcıyı bazıları huysuz oluyor çocuktan çıkarıyor sinirini falan yani elaleme de güven olmuyor bu devir de iyi bir bakıcı tutarsanız sizin açınızdan rahat olabilir elbette ❤️
00 YorumlaHome office kavramını yanlış algılıyoruz. Evden çalışmak yayıla yayıla keyif yapmak anlamına gelmiyor. Evden de çalışsanız belirli mesai saatleriniz ve sizden beklenen işler var. Bu sürede de çocuğa bakamıyor olmak gayet normal.
01 Yorumla
Soran1 yılaynen ama orada suç bende, onlar misafirliğe geldiğinde izin bile aldığım oluyodu iyi ağırlayayım diye, onlar da beni çok rahat sandılar herhalde
Benim arkadaşım evden çalışıyor ama evde bakıcı da var çünkü ne eve ne de çocuğa vakit ayıramıyor. Aslında kazandığı bakıcıya gidiyor ancak bu onu şımarık yapmıyor, kendini sadece iyi hissediyor. Siz de öyle olacaksınız :)
04 Yorumla
Soran1 yılkazandığım bakıcıya gitmeyecek benim tam zamanlı gelmeyeceği için ama belli bi bütçe ayırmamız gerekecek tabi
Soran1 yılevden çalışınca çok rahatsın sanıyolar da iş işte, ofiste çalışan birinden tek fark yol derdinin olmaması. onun dışında benim de toplantılarım var kamera açmam gereken, bitirmem gereken işler var. onu görmüyor kimse
Cahiliye dönemi dinazorlar anlamaz bunu annem...
Onlar korku imparatorluğu ile yetişmiş koyun psikolojisindeki yaratıklar...
Onlara güncelleme asla gelmiyor...
Sen en iyisini bilirsin... Sen mutluysan çocuğunda Mutlu olur10 YorumlaHayır yanlış yapmıyorsun. O 2-3 saatlik süreçte bebek nolucak. Kayinvaliden bunu düşünüyor mu? O zaman gelsin çalışacağın zamanlarda baksın. He onu da yanaşmıyorsa bi zahmet çenesini kapatsın.
20 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 738 cevap paylaştı.
u 1 yılEvde olunca ne işi bitiyor ne acıkanı, dışarda olunca göz görmeyince gönül katlaniyor... sen şimdi hem evde olacaksin hem calisacaksin.. zor olacak bence mantıklı bebekle ilgilenen biri hem gözünün önünde olurlar
00 Yorumla
1 yılEğer maddi durumunuz yeterliyse tutabilirsin ama bence bebek büyüyene kadar işe ara ver. Çocukluk evresi uzun ama bebeklik evresi kısa. Bugünleri özleyebilirsin.
01 Yorumla
Soran1 yıl1-2 saat ama :/
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 405 cevap paylaştı.
1 yılBoş yapmasın ya, toplantıdayken "durun bekleyin bebeğim ağlıyor hemen geliyorum" mu diceksin😂 ağlıcak o bebek sen noldu diye düşünürken işe odaklanamayacaksın gelsin 2 saat kendi baksın ya da boş yapmasın
00 Yorumla Evde bile olsan çalışıyorsun. Kaynana ne? O mu bakıyor, senin evin.
Sorumsuz falan da değilsin, işini düzgün yapmak isteyen ve bebeğini iyi bir bakım vermeye çalışan bir anne sorumsuz değildir04 Yorumla
Soran1 yılyani ben de bilirim tek başıma bakmayı ama tv önüne koymakla çocuk bakılmıyor biliyosun ki, o yüzden dediğin gibi hem onun geleceği için para kazanayım hem ona da iyi bakayım derdindeyim
- 1 yıl
İşte ben de onu diyorum. Home Office olsa bile çalışıyorsun ve televizyon önüne bakmakla bakım olmayacağını da biliyorsun. O yüzden bebeğin için en iyi bakımı vermeye çalısan birisin aynı zamanda senin de kariyer yapmaya hakkı olan birisisin. İnsanları cidden boş ver. Sen iyi bir annesin ve umarım bu şekilde de olmaya devam edersin
Soran1 yılçok teşekkür ederim canımsın, inşallah sorunsuz hallederiz şu süreci
Kayınvaliden saçmalamış.
Bakıcı tutmakla şımarıklığın ne alakası var. Çok biliyorsa kendisi baksın. Onun dediklerine kulak asma, hem senin hem bebeğinin rahatı için.
02 Yorumla
Soran1 yılona kalsa bakar bu arada ama uzakta yaşıyor, bize taşınması lazım bakması için
1 yılDoğrusun da bebeği doğuran sensin onun lafına niye bakıyorsun? Seni önemsese kendi gelip ben bebeğe bakarım boşuna tanımadık birini eve sokma demiyor mesela? (Demediyse diye dedim)
00 Yorumla
1 yılKimsenin söylemesiyle yaptıklarını sorgulama bence.. bu hayatı sen yaşıyorsun. Yapılacak en iyi şeyi sen bilirsin..
07 Yorumla- 1 yıl
Hamile olan sensin, doğuracak olan sensin, bebeğe bakacak olan sensin. Başkalarına noluyor ben onu anlamıyorum.. anne olan senken başkalarının bebeği daha doğmadan bu kadar sahiplenmesi sinir bozucu olmalı..
Soran1 yılSorma daha neler neler
- 1 yıl
Yatağa da gelseymis nasıl yapacağınızı anlatsaymis 😂😂
Soran1 yılHamilelik haberini aldık, ilk eşimle paylaştım tabii ki. Onlara da keseyi görünce söyledik kese de zaten 5+3'te göründü. Eşime söylediğimde adet günümdü 4haftaydı tam yani.
5. haftada şey dedi, yeni mi öğrendiniz bana niye şimdi söylediniz...- 1 yıl
Sonuçta kesinleşince söylemek en mantıklısı. Herkese özel hayatını en ince detayına kadar anlatmak zorunda değilsin..
Soran1 yılYav tabii ki, belki kimyasal olacak belki başka bi şey, resmen ilk eşime söyledim diye trip yedik
- 1 yıl
İlk kaynanayi arayacaktin eskiden öyleymiş. En son kocası ogrenirmis 😂
1 yılParasını sen mi veriyorsun de çık işin içinden 👍
Parasını o veriyorsa o zaman hiç ses çıkartma 😅😂🤣🤣
01 Yorumla
Soran1 yılhahaha yok :D
1 yılgünde birkaç saat için bakıcıya para vermek saçma onun yerine bebek bezi al bence 😂😂
11 Yorumla
Soran1 yılbebek bezi?
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 413 cevap paylaştı.
1 yılYoo çok doğru yapıyorsun. Bebek bu toplantı yemek dinlemez ağlar. O saatlerde bakacak bir bakıcı şart
00 Yorumla
1 yılBazı yorumlara ben şok 😲 kaynanan cahiliye dönemini bizzat yaşıyor
01 Yorumla
Soran1 yılBazı yorumlara ben de şok
1 yılTakma kaynani bak dedinmi o bile caz yapar bi yere gidecem bak diyim hergun nereye gitcen der haftada 1 kere olsa bile
00 Yorumla
1 yılKayınvalidene neden soruyorsun ki? O kim oluyor
02 Yorumla
Soran1 yılSormuyorum kendi fikrini söylüyor
- 1 yıl
Gel sen bak anne o zaman de :d
1 yılHaklısın bebeğe mı bakacaksın işe mi biblo değil ki bırak koyduğun yerde dursun en iyi kaynana ölü kaynana 😂
00 Yorumla
1 yılMaalesef onlar o şekilde düşünmüyor kendileri gibi düşünüyorlar biz ne yapsak fazla zaten boş ver her şeyine karıştırtma hala yönetme peşindeler.
00 Yorumla
1 yılKayinvaliden evinize karışmamalı. Bence mesafe koy.
01 Yorumla
Soran1 yılkeşkeee
1 yılÇok biliyor kayınvaliden. Bir boka karışmasalar şaşarım. Tut bacım paran varsa.
10 YorumlaSen doğru olanı yapıyorsun. Ya gelip bakacak ya da karışmayacak.
10 Yorumla
1 yılHayır, gayet normal bir istek. Kaynanan ya kendisi baksın ya da karışmasın.
00 Yorumla
1 yılSor bakalım hem çocuklara bakıp hem evle ilgilenirken çok mu rahatmış.
00 Yorumla
1 yılYoo yapmaz doğal hakkın çalışıyorsun evden de olsa
00 Yorumla
1 yılBence gayet normal bisey.. takma bunu kafana kimin ne düşündüğünü de boş ver..
00 Yorumla
1 yılAdı üstünde evde çalışıyorsun. O an evde değil gibisin. Gayet haklısın. Sen bakma eski kafalara
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılOğluşunun paraları bakiciya gitmesin diyedir ama kadının her yere nasıl yetisecegini kimse düşünmüyor. Kayinvalide bir zahmet çenesini kapatsın.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılBu soruyu millete sorman seni hala kendi kişiliği oturmamış bir karakter yapar.
01 Yorumla
Soran1 yılE bu sitenin amacı ne ki kafamıza takılanları sormayacaksak?
Gizli Üye(25-29)1 yılHerkes bakıcı tutuyor aylık fiyat nedir ben bakıcı işi arıyorum
00 YorumlaSende yani bebeğinin o anları bir daha gelmeyecek sen baksana çocuğuna zaten evde çalışıyorsun kaynanan hakli
01 Yorumla
Soran1 yıl1-2 saat mi gelmeyecek geri? Hepiniz de baya zenginsiniz maşallah :)
1 yılGelsin kendi baksın o zaman konuşacağını niye para verdiriyor sonuçta kendi torunu birkaç saat idare etse seni ölür mü?
01 Yorumla
Soran1 yılKendi gelir istesem. Ama aynı ilde yaşamıyoruz gelirse komple bize yerleşmesi gerekecek
1 yılTabiki de hayır hem bebeğe bakıp hem toplantı çalışmak zordur her ikisine aynı anda yetişmek zordur herkesin ihtiyacı olabilir bence şımarıklık bir durum yok.
00 Yorumlaçok güvendiğin birisi olması lazım veya tanıdık olması lazım sonuçta sürekli sen yanında olmayacaksın
01 Yorumla
Soran1 yılEvdeyim ama
1 yılOkumus isini yapan kadinsin afedersin ama canım insanlari ciddiye bike alma senin ailene kocandam baska kimse karışamaz
00 YorumlaHerkes anne olursa böyle olur şımarık demekte haklı
01 Yorumla
Soran1 yılAffet senden izin alsaydım sevişirken keşke
1 yılBakici degil de yaninda duracak bi komsun veya arkadasin olsa
02 Yorumla
Soran1 yılKomşum hiç yok ya yeni taşındık zaten buraya :( arkadaşlarım da çalışıyor benle aynı şirkette, aynı işe sahibiz yani kimse gelip bakamaz ki
- 1 yıl
Bebisin yaninda biri dursa iyi olur evet
Sen kendi bildiğini yap yoksa zaten pskolojin çok bozulur sağlıklı kalabilmen için kimsenin lafına bakma
00 Yorumla
1 yılŞımarık değil evde okuyabiliyorken kütüphaneye gidip niye kitap okuyoz.
00 Yorumla
1 yılHayır doğru yapıyorsun tabiki bebek bakmak zaten tek başına bile zor bir şey bence
00 Yorumla
1 yılbu yaşlarında zorluğu bu herhalde
02 Yorumla
Soran1 yılHangi yaşların 🥲
- 1 yıl
30lu yaşlar şekerim
yanlis degil kesinlikle
10 YorumlaBeğenmeyen gelir kendi bakar
10 Yorumla
1 yılKaynanası boş ver. Kendi ailene bak. Kocan ne diyo
00 Yorumlakayınvaliden çok konuşmasın
00 YorumlaHayır ihtiyacın varsa bakıcini tut milleti dinleme
00 Yorumla
1 yılBüyükklerin derdi takmayın siz anlamaz
00 Yorumlasen burada haklısın boş ver diğerlerini
00 Yorumla
1 yılBruh, pick me ligin yasi yokmus demek ki
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 789 cevap paylaştı.
1 yılgayet normal bir istek
00 Yorumla
1 yılKeşke ben de home ofis iş bulabilsem
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEvet çocuğuna kendin bakmalısın
013 Yorumla
Soran1 yılEe kim bakıyor bu durumda, günde 1-2 saat başkası destek olacak diye kalan 23 saatim çöpe gitti yani dnfkf tamam
Cevap sahibi1 yılKocan baksın
Soran1 yılKocamı evde tutarken kazanamayacağı maaşı siz verecekseniz neden olmasın :))
Cevap sahibi1 yılKendiniz Bakamayacağıniz çocuğu yapmayın o zaman, madem bu kadar paraya ihtiyacınız var
Soran1 yılTamam siz çocuk yapınca 24 saat başında oturabiliyosanız oturun
Cevap sahibi1 yılTabi başında duracam başka ne yapacam ya? Millete mi emanet edeyim eşya gibi
- 1 yıl
Siz mumkunse evlenmeyin 👍🏻
Soran1 yılParayı kim kazanacak, çocuk mu :))
Cevap sahibi1 yılPara yoksa niye çocuk yapıyorsunuz zaten
Soran1 yılParamız ikimiz de çalışıyoruz diye var. Muhalefet olmak için mi oluyorsunuz yoksa tık mı yok kafada?
Cevap sahibi1 yılPardon anlarsınız diye düşünmüştüm düzelteyim hemen ,
birinizin çalışmayıp çocuğa bakacak kadar çok paranız yoksa neden çocuk yapıyorsunuz madem ikinizde çalışmak zorundasınız bırakın çocuğu durumu iyi olanlar yapsın
Soran1 yılTamam :))
Cevap sahibi1 yılŞaka yapıyorum alınma lütfen 😂
Yarı yarıya işinin yoğunluğuna bağlı
01 Yorumla
Soran1 yılher gün çok yoğun değilim, o yüzden her gün ve full time gelmeyecek bakıcı. Günde birkaç saat, en yoğun günler ve saatlerde
Konusmasin boş boş umursama bile
00 Yorumla- Devamını Gör (11)
Devamını Gör(56)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Home office çalışırken bebeğime bakıcı tutmak istemem beni şımarık mı yapar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer