Home office çalışırken bebeğime bakıcı tutmak istemem beni şımarık mı yapar?

Kayınvalidem öyle diyor çünkü... Zaten 4 ay iznim var olabildiğince geç çıkacağım doğum iznine bi sıkıntı olmazsa inşallah. 3 ay bebekle vakit geçirmiş olacağım ama sonrasında bebek tabii ki hala bakıma muhtaç. Günde birkaç saat de olsa toplantılarımda beni idare edebilecek bir bakıcıyla anlaştım. Yatılı değil tüm gün bile değil ama buna rağmen evden çalışırken ne bakıcısı diyor. E evden çalışıyorum da mesaili çalışıyorum, toplantılarım var, yoğun günlerim var. Yanlış mı yapıyorum? :(

Home office çalışırken bebeğime bakıcı tutmak istemem beni şımarık mı yapar?
Cevapla