Merhaba ben ailemin baskılarından ve psikolojik şiddetinden kaçmak için doğru düzgün tanımadığım birine güvenip evlendim büyük bir hata yaptığımı ancak evlendikten sonra anladım ama geri dönmeye çok korktum evliliğin ilk aylarında kendisi fiziksel ve psikolojik şiddet uygulamaya başladı şiddetten kaçıyorken daha büyüğüne yakalandım maalesef üzülmesinler endişelenmesinler diye kimseye bir şey söyleyemedim sabretmeye çalıştım ama zamanla hayati endişem arttı bunalımın içine girdim ve hamile olduğumu öğrendim ilk başta hazır hissetmedim ve zamanın nasıl hızlı ilerlediğini fark etmedim şu an kürtaj için yasal sınırı aştım ne yapacağımı bilmiyorum ailem bir yandan sürekli arayıp (hata yaptığımı hali hazırda biliyorum ve kendimi affettirmek için elimden geleni yaptım) beni suçlu hissettiriyor telefon görüşmelerimiz duyduğum hakaret ve bağırışmalarla geçiyor diğer yandan eşim de hiçbir şey olmamış gibi davranıyor 4 günümüz iyi onun moralinin bozuk olduğu diğer 3 gün kötü geçiyor kendimi burada da güvende hissetmiyorum orada da hem de hiçbir açıdan ne yapmam gerektiğini gerçekten hiç bilmiyorum yanımda inananlar var ama aslında tamamen yalnızım fikirleriniz varsa duymak isterim
1 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, ne kadar zor bir durumun içinde olduğunu tahmin bile edemiyorum. 🙏 Öncelikle senin ve bebeğinin güvenliği her şeyden önemli. Hemen bir kadın sığınma evine başvurmalısın ya da Alo 183 gibi hatlardan destek almalısın. Yalnız değilsin, bu konuda sana yardımcı olacak birçok uzman ve kurum var. Kendine ve bebeğine iyi bakmalısın. Unutma, "annelik, hayatın sana sunduğu en güzel kaosudur." 💖