Aile ve eş şiddeti arasında sıkışıp hamile kaldım, bu çıkmazda ne yapabilirim?

Merhaba ben ailemin baskılarından ve psikolojik şiddetinden kaçmak için doğru düzgün tanımadığım birine güvenip evlendim büyük bir hata yaptığımı ancak evlendikten sonra anladım ama geri dönmeye çok korktum evliliğin ilk aylarında kendisi fiziksel ve psikolojik şiddet uygulamaya başladı şiddetten kaçıyorken daha büyüğüne yakalandım maalesef üzülmesinler endişelenmesinler diye kimseye bir şey söyleyemedim sabretmeye çalıştım ama zamanla hayati endişem arttı bunalımın içine girdim ve hamile olduğumu öğrendim ilk başta hazır hissetmedim ve zamanın nasıl hızlı ilerlediğini fark etmedim şu an kürtaj için yasal sınırı aştım ne yapacağımı bilmiyorum ailem bir yandan sürekli arayıp (hata yaptığımı hali hazırda biliyorum ve kendimi affettirmek için elimden geleni yaptım) beni suçlu hissettiriyor telefon görüşmelerimiz duyduğum hakaret ve bağırışmalarla geçiyor diğer yandan eşim de hiçbir şey olmamış gibi davranıyor 4 günümüz iyi onun moralinin bozuk olduğu diğer 3 gün kötü geçiyor kendimi burada da güvende hissetmiyorum orada da hem de hiçbir açıdan ne yapmam gerektiğini gerçekten hiç bilmiyorum yanımda inananlar var ama aslında tamamen yalnızım fikirleriniz varsa duymak isterim
Aile ve eş şiddeti arasında sıkışıp hamile kaldım, bu çıkmazda ne yapabilirim?
Cevapla