Hamileyken aldatıldım, kocamı şimdi mi terk etmeli yoksa doğumu mu beklemeliyim?

Hamileliğimde iş yerindeki başka bir evli bir kadınla aldatmış beni. 2. telefonu var, onu buldum sakladım. Evde 2 gündür deli gibi çaktırmadan onu arıyor, ben de çaktırmıyorum ama delirmek üzereyim. Ne yapmalıyım sizce, en mantıklı olan ne? Bu olaydan bebeğimle en az zararla nasıl çıkarım? Boşanma aşamasına şimdi mi girmeliyim hamileliğim riskli bir dönemindeyim ne yapmalıyım?
Hamileyken aldatıldım, kocamı şimdi mi terk etmeli yoksa doğumu mu beklemeliyim?
Cevapla