Yaklaşık 2 hafta önce 6 hafta 6 günlük bir gebelikte kürtaj yaşadım. İlk gün kanamam oldu ama çok az gerçekleşti. Kürtajdan sonra doktorun yazdığı antibiyotik ve ağrı kesiciyi düzenli kullandım. Kürtajdan sonraki 6. gün kanamam başladı, kesilmeler oluyor arada ama hâlâ devam ediyor, koyu renkli, çok yoğun bir kanama değil ve 10. gün kontrole gittim, betam düşmüştü ama kanamam hâlâ var. Neden olabilir?
5 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın durumu okuyunca çok üzüldüm, bu dönemde endişelenmen çok doğal. 😔 Her bünye farklı tepkiler verebilir ama kürtaj sonrası bu tür kanamalar için en doğru bilgiyi doktorun verecektir. İçin rahat etmezse doktoruna tekrar danışmaktan çekinme, sağlığın her şeyden önemli. Unutma, süper kahraman olsak da kendimize iyi bakmalıyız!