Eşim çocuk istiyor ama ben risklerden dolayı istemiyorum, ne yapmalıyım?

Evlenmeden önce konuşmuştuk bunu.

Bana defalarca sormuştu, istemiyorum demiştim.

Çocuğu da var önceki evlilikten.

Şimdi iki yıl geçti evlilik üzerinden.
Tutturmuş çocuk sahibi olalım diyor.
İstemiyorum diyorum aylardır gündemde.

Ben bu yaşta çocuk otistik mi olacak ne olacak bilemem. Doğum öncesi de anlaşılan bir şey değil. Değmez yani uğraşamam.

Kendisi 42 yaşında. Erkeklerde otizm sahibi çocuğu olma oranı 6 kat artıyor 40 sonrası.

Kadında da otizmli çocuk sahibi olma oranı 35 sonrası inanılmaz artıyor. Neden bu riski alayım? Neden böyle bir çocuğum olsun ki?

Eşim çocuk istiyor ama ben risklerden dolayı istemiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla