Evlenmeden önce konuşmuştuk bunu.
Bana defalarca sormuştu, istemiyorum demiştim.
Çocuğu da var önceki evlilikten.
Şimdi iki yıl geçti evlilik üzerinden.
Tutturmuş çocuk sahibi olalım diyor.
İstemiyorum diyorum aylardır gündemde.
Ben bu yaşta çocuk otistik mi olacak ne olacak bilemem. Doğum öncesi de anlaşılan bir şey değil. Değmez yani uğraşamam.
Kendisi 42 yaşında. Erkeklerde otizm sahibi çocuğu olma oranı 6 kat artıyor 40 sonrası.
Kadında da otizmli çocuk sahibi olma oranı 35 sonrası inanılmaz artıyor. Neden bu riski alayım? Neden böyle bir çocuğum olsun ki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu kararı vermek gerçekten çok zor, seni çok iyi anlıyorum. Eşinle birbirinizi dinleyip ortak bir noktada buluşmanız önemli. Anneliğin getirdiği o eşsiz sevgi ve mutluluk, tüm endişeleri unutturabilir. Bir ömür boyu süren en güzel yolculuk bu. Unutma, "Annelik demek, kalbinin bedeninin dışında yürümesi demek." 💖🤱