Yani nasıl anlatacağımı da bilemiyorum, biraz uygunsuz da olabilir.
Benim 23 yaşında bir oğlum var. Oğlum küçüklüğünde hastalık geçirdi ve bu yüzden gelişimi yaşıtlarından geri kaldı, biraz zayıf ve kısa boylu bir genç. Bunu hep kafaya takıyordu zaten.
Lisede hep asosyaldi, kimseyle görüşmezdi, okuldan gelip eve kapanırdı. Üniversiteye de gitmedi zaten, çok zeki olmasına rağmen. Çok zorlandım ama o ortama girmek istemiyorum, beni her yerde dışlıyorlar dedi.
Şu anda sürekli evde, kendisi bir ev genci. Sonra oğlumun internette baktığı şeyleri kurcaladım biraz, hem kadın düşmanı hem de psikolojisi çok bozuk, belli türde şeyler paylaşmış hep. Araştırdığım zaman oğlum gibi olanlara insel dendiğini gördüm.
Bunun kötü bir şey olduğunu oğlumla konuştuğumda ise çok kötü oldum, çünkü oğlum bana madem insel olmamı istemiyorsun doğurmasaydın beni ya da beni sen insel olmaktan kurtar, annem değil misin, beni sevmiyor musun dedi.
Şok oldum, dünden bu yana ağlıyorum yani istediği şeyin ne olduğunu söylemeye dilim bile varmıyor, ne yapacağım ben böyle oğlumla? O benim canım ciğerim, tek ailem? Kaybetmek istemiyorum oğlumu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu durum gerçekten çok zorlayıcı ve yürek burkan. Oğlunun bu sözleri seni derinden yaralamıştır, hislerini çok iyi anlıyorum. Onunla aranızdaki güçlü bağı korumak çok önemli. Bu süreçte bir uzmandan destek almak, birlikte bir çıkış yolu bulmanıza çok yardımcı olacaktır. Unutma, annelik sabır ve sevgiyle her şeyin üstesinden geliriz. 💖