Kardeşimin telefonunu sinirle kırdım, çok pişmanım ve vicdan azabıyla nasıl başa çıkabilirim?

Abiler ablalar merhabalar. Bir YKS öğrencisiyim ve sınava hazırlanıyorum sınav çok yaklaştı ve haliyle aşırı stresliyim. Kız kardeşim ise 6. sınıf öğrencisi, öncesinde aram idare ederdi. Ancak ergenlik dönemi hâli mi bilmiyorum, kaç aydır bana ve annesine karşı çok saygısız konuşuyor. Ve en önemlisi telefonu elinden hiç düşürmüyor. Bu süreç böyle kaç aydır devam ediyordu. Bazen bağırdım bazen babama söyledim filan yok takmıyor. Hatta bir ara yaşlı dedeme küfür ettiğini bile duydum. Bana karşı bir korku yok içinde. Diğer erkek kardeşim de ondan büyük o böyle değil ama evet o da bazen civitiyor ama bu kadar değil arkadaş, olur böyle şeyler zaten normal. Neyse bugün akşam annem ve kız kardeşimin bağırma seslerini duydum. Biz 4 kardeşiz ve tek kız var. Annem kardeşime telefonunu bırak bana biraz yardım et diyor, kardeşim umursamıyor annem gözün çıktı yeter indir telefonu dedi kardeşim rahat bırak beni işim var. Ben de o sıra ders çalışıyordum ve dayanamadım girdim içeri ver lan telefonu yeter diye bağırdım çektim elinden. Kafamdaki düşünce telefonu alayım odama koyayım bir süre bende kalsındı. Ben odadan çıkarken kız kardeşim kolumdan çekiştiriyordu ben de sinirlenip attım yere, babam da uzanmıştı o sıra. Biraz babama baktım ve acayip üzüldüm. Ben babama ve anneme çok düşkün bir insanım. Terbiyesizlik asla yapmam, benden bir istekleri olsa geri çevirmem. Olay kısaca böyle. Gece oldu baktım telefonun ekran ful gitmiş kullanılamaz halde. Ben yere yavaş atmıştım nasıl bu hale geldi onu da anlamadım. Neyse bir tavsiyeniz var mı acaba vicdan azabı çekiyorum harbi

Kardeşimin telefonunu sinirle kırdım, çok pişmanım ve vicdan azabıyla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla