Çok vicdan azabı çekiyorum, abimle nasıl barışabilirim, lütfen yardım edin?

‘99 depreminde bizim ev yıkılmış, ben çok küçük olduğum için hatırlamıyorum. Abim o zaman beni canı pahasına kurtarmış. Abim beni kurtardığı için enkazda daha fazla kalmış. Allah o günleri bir daha da göstermesin... Ben hiç abimi sevmezdim. O beni canı pahasına korur, kollar, sever, bilirim ama nedense ısınamadım hiç. Bu olayı da bana annem anlattı “abine canını borçlusun” diye. Beni abim kurtarabilmiş. Abim şu an bir SAT Komando subay ve ben ona karşı çok vicdan azabı çekiyorum. Çok değişti eğitimlerden sonra da, hiç gülmüyor. Hep ciddi. Sarılmaya çalışıyorum, sırnaşmaya çalışıyorum, beni geri itiyor. “Sen o hakkını kaybettin.” diyor. Ya araştırdım da SAT Komandoları çok acımasız çok vicdansız falan oluyormuş bir de çok üzülüyorum. Ya lütfen yardım edin, abime karşı çok vicdan azabı çekiyorum. Nasıl affettirebişirim kendimi ona? Çocuğum falan var bu arada onla çok iyi anlaşıyorlar, çocuğum babasından çok abimi seviyor dayım dayım diye sayıklıyor sürekli. Ya nasıl affeder, lütfen yaddım edin, çocuğumla iyi anlaştığını görünce daha da kötü hissediyorum?
Çok vicdan azabı çekiyorum, abimle nasıl barışabilirim, lütfen yardım edin?
Cevapla