Evlendikten sonra hemen mi çocuk yapmalı yoksa birkaç yıl beklemek daha mı mantıklı?

Hemen çocuk yapıp evlendiğine pişman olup boşanmak isteyen de var, keşke beklemeyip direkt çocuk yapsaydık diyen de var. Sizce hangisi daha iyi?
Evlendikten sonra hemen mi çocuk yapmalı yoksa birkaç yıl beklemek daha mı mantıklı?
Cevapla