Esimden ayrıldım, cocuklarımı dedesi bayramda izinsiz alıp geç getirmek istiyor sizce haksız mıyım?

Eşimden ayrıldım iki tane çocuğum var 7 8 yaşlarında babaları evlendi çocukları 6 yıldır telefonla aramaz 3 hafta bir dedesi almaya gelir gününden önce arar bu dedesi almak için şimdi de bayramdan önce aldı 2. günü getirecek dedi aramış 3. günü getirecek diyor ya benim çocuğum bayramı neden onlarla geçiriyor

Esimden ayrıldım, cocuklarımı dedesi bayramda izinsiz alıp geç getirmek istiyor sizce haksız mıyım?
Cevapla