YKS'de kötü yaptım diye babam tatile göndermiyor. Tatil benim de hakkım değil mi?

Off arkadaşlarıma da söz vermiştim ama babam YKS sonucum kötü diye izin vermiyor gitmeme. Haksızlık değil mi bu?

YKS'de kötü yaptım diye babam tatile göndermiyor. Tatil benim de hakkım değil mi?
Cevapla