Çok tatil yapıyorum diye babam kızıyor ne yapabilirim?

2 hafta önce amerikadan geldim ve sürekli gezen birisiyim. 20 yaşındayım ve olabildiğince hayatın tadını çıkartmaya çalışıyorum. 10 ağustosa berlin bileti aldım ve 5 günlüğüne gezmeye gidiyorum. Böyle olunca da babam çok gezdiğim için kızıyor. Aylık ailemden 45bin tl harçlık alıyorum ve okul olmayınca ve aile evinde olunca o parayı da harcamıyorum zaten. Ne yapabilirim? Berline git gel 15bine aldım ve çok ucuza buldum bu dönemde. Gezmeme karışıyor ne yapabilirim? Sadece otel parasını onlar ödedi
Çok tatil yapıyorum diye babam kızıyor ne yapabilirim?
Cevapla