Kayınvalidem ile konuşmuyorum eşim yarın çocukları alıp orada vakit geçireceğim diyor sizce bu bana haksızlık değil mi?

Hep sustum hiç annen söyle böyle demedim, kayınvalidem aşırı egoist birisi en son çatışmalar hareket noktasına gelince anneliğime kadınlığıma hakarete başlayınca görüşmeme kararı aldım , 5 senelik evliyim çok boş konular için çok kalbimi kırdı düzenimi bozdu hep sustum hala susuyorum eşim hatırına ama eşimin sırf kendi annesinin gönlü olsun diye bayramda beni yapayalnız bırakıp gitmek istemesi doğru mu?

Kayınvalidem ile konuşmuyorum eşim yarın çocukları alıp orada vakit geçireceğim diyor sizce bu bana haksızlık değil mi?
Cevapla