Erkek arkadaşım benden ayrıldı annem benim ayrılık sonrası halimi görünce onunla bir daha barışırsan babana söylerim diyor?

Erkek arkadaşımla ayrıldık, o benden ayrıldı daha doğrusu ama birbirimizi seviyorduk ayrılık olduğunda. Barışırız gibi geliyor açıkçası, barışma olduğunda anneme nasıl söyleyeceğim? Annem onu normalde çok seviyordu ama bu ayrılık sonrası nefret etmeye başladı, benim acımı, ağlamalarımı görünce
Erkek arkadaşım benden ayrıldı annem benim ayrılık sonrası halimi görünce onunla bir daha barışırsan babana söylerim diyor?
Cevapla