6 yaşındaki kızım tablet bağımlısı gibi davranıyor, ağlama krizleri normal mi?

Tabletle oynuyor, gece 2’lere kadar elinden aldığımda bağırıyor, komşulara rezil oluyorum, yemek yerken “anne çiğnemeyeceğim, yutacağım” öyle diyor, “altıma mı yaptım, bana mı öyle geliyor” diyor. Neden böyle davranıyor sizce? Babasıyla ayrıyız, anneanne, ben ve kızım aynı evde kalıyoruz.

6 yaşındaki kızım tablet bağımlısı gibi davranıyor, ağlama krizleri normal mi?
Cevapla