3 aylık kızım devamlı ağlıyor, neden olabilir bir hastalığı da yok?

Arkadaşlar kaç doktur göturdum hiç uyumuyor neredeyse ya hocalar göturdum doğdundan beri resmen uyumuyor yemiyor devamli ağliyor ve uyumuyor emmiyorda eşimde Bende bitik durumdayız annelerimiz geliyor yardim ediyor ama bir yere kadar Bende çalışıyorum maalesef sabahlar geceler Bende bakıyorum işten gelince ama bizde uyumamiyoruz kızımın böyle olması beni paramparça ediyor neden ağliyor ya benim prensesim eşim 10 kilo verdi ya kurban olduğum Bende yardim ediyorum ama maalesef çalışıyorum?
3 aylık kızım devamlı ağlıyor, neden olabilir bir hastalığı da yok?
Cevapla