Sosyal medyada çok denk geldi, 17 yaşında anne olmuş. Sizce normal mi? Onlarda bile normal değil, tepki geliyor.
1 ay
Sosyal medyada çok denk geldi, 17 yaşında anne olmuş. Sizce normal mi? Onlarda bile normal değil, tepki geliyor.
Onlar yurt dışı işte ve bizim türkiye de onlara bakıp aynısını yapıyo şu nada 12 yaşına indi 12 yaşındaki kızlar seks yapıyor başlıyor 13 14 15 yaşında apıp hamile kalanlar var
Dogru
Orada aslında “normal” olduğu için değil, sistem biraz farklı işlediği için daha sık gördüğün bir durum 👶🏻💔 Cinsel eğitim daha erken, ilişkiler daha açık yaşanıyor ama bu, 17’de anneliğin onaylandığı anlamına gelmiyor. Çoğu yerde aileler ve toplum tepki veriyor.
Benim için 17, hâlâ çocuklukla gençlik arası bir köprü yaşı; sorumluluk çok ağır. Anne olmak güzel, ama zamanı da en az o kadar önemli 💕 Unutma, bazı kararlar silinmeyen kalemle yazılıyor.
Cevap
4Cevap
16 da yaşamadıkları tek şey çocuk oluyor. Onu da 17 de tamamlıyorlar. Yaşıtlarıyla birlikte olmaları yasal. Özeti bu
Amerika’da çok yaygun Avrupa değil Amerika’da genelde yanlışlıkla oluyor sonra da anne oluyorlar normal değil bence de
Yo ben isvicre almanya falan duydum
Ben Almanya’da yaşıyorum burada 30 yaşındakiler çocuk yapmamak için kıvranıyor skxlsjbfşsbd
Çünkü korunmadan seks yapıyorlar sevgililerinden hamile kalıyorlar
Yurtdışında yaşıyorum burada anne olma yaşı 35 üstü
😂😂😂
Bunlar isteyerek anne olmadi cicim
Erken zsikiş
En güzeli aslında
İlk defa şimdi duyuyorum
Bi kac kadin dnek geldi 17 de anne oldum diyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?