22 yaşında 3 çocuk annesi olmak neden garip karşılanıyor?

Eşimle 17 yaşımdayken aile imzasıyla evlendik ikimizde büyük bir aile kurmak istiyorduk çocuklarımda hiç zorlamadı beni eşim zaten çok yarımdımcı oldu ama artık sıkıldım insanlardan sizene okumak istemedim okumadım evlendim iyi ki evlenmişim maddi olarakta dururmumuz iyi herkes okumak zorundamı herkes 26 yaşında mı evlenmeli
22 yaşında 3 çocuk annesi olmak neden garip karşılanıyor?
Cevapla