Sürekli aptal ve robot gibi hissetmek, göz teması kuramamak DEHB mi otizm mi yoksa depresyon mu?

Bazen robot gibiyim, saçma mimiklerim tavırlarım var. DEHB en üst seviyede. Hiçbir şey algılayamıyorum mutsuzluk, unutkanlık, dalgınlık falan bunlar depresyon ve DEHB karışımı onu biliyorum ama bunun dışında da çok aptal hareketlerim var, robot gibi davranıyorum bazen ve normalde bakıyorum ama konuşurken insanların yüzüne bakmakta çok zorlanıyorum. Bu yüzden bana sinirleniyorlar ama elimde değil. Tamam, evet, hayır gibi kısa cevaplar kullanıyorum. Saçma mimikler yapıyorum, küçükken adım söylendiğinde bakmazmışım, annem de duymuyor sanıp doktora götürmüş, doktor vurdumduymaz demiş. Şimdi de algılayamıyorum adımı falan. Derslerim iyiydi eskiden, bu depresyon olmasa yine iyi olur ama aptal gibiyim bazen. Hep kendi halimdeyim, ben bir şey düşünüyorsam etrafımı görmüyorum o yüzden de kızıyorlar hep birine çarpıyorum. Bir de sinirliyken ve üzgünken gülmeye başlıyorum sonra ağlıyorum bu yaygın bir şey diyorlar ama garip duruyor. Birisi sinirimi bozuyor dalga geçerek ve ben güldükçe hoşuma gidiyor sanıyor ve ben daha da sinirlenip gülmeye başlıyorum o da devam ediyor iğrenç bir şey. Ne yapmalıyım kafam çok karışık?

Güncellemeler
1 ay
Otizm yok. 20 olacağım birkaç aya
Sürekli aptal ve robot gibi hissetmek, göz teması kuramamak DEHB mi otizm mi yoksa depresyon mu?
Cevapla