Geçen kafede otururken kızım akvaryumu seyretmeye gitti. Akvaryumun yanında kızımdan 4 5 yaş büyük bir kız vardı yanında da erkek kardeşi vardı. Kızım o kızla konuşur konuşmaz yüzü düştü, geri çekildi. Bunu görür görmez o kızın kızıma kötü davrandığını anladım. Hemen gidip "sana ne söyledi?" diye sordum. O ara o kız kızıma "seni oynatmıyoruz" "sen bizimle oynayamazsın" diye tekrar ediyordu. Ben de o kıza "ben de kızımın seninle oynamasını istemiyorum, zaten oynayamazsın" deyip geldim. Beni izleyen arkadaşım bana tepki verdi niye müdahale ettin diye🙄😂 o oğlu dövülse bile müdahale etmiyormuş.
Peki siz böyle bir durumda o anlık duyguyla nasıl davranırsınız?
Peki siz böyle bir durumda o anlık duyguyla nasıl davranırsınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer