İleride çocuğun olsun istesen kız mı hayal edersin yoksa oğlan mı, neden?

Ben kız olmasını isterdim. Onun saçlarını tarayıp öper koklardım. Güzel tarzımı ona da uyarlardım. Gothic giyimi hayatının parçası olurdu. Peşmerge olup dini kötüye kullanan sözde müslümanlara adaletin tokadını atardı :) babuş be yumuşacık oldum ✌🥰☀️💚
İleride çocuğun olsun istesen kız mı hayal edersin yoksa oğlan mı, neden?
Güncellemeler
2 ay
SÜPER SORU için sağbii ☀️💚🥰
İleride çocuğun olsun istesen kız mı hayal edersin yoksa oğlan mı, neden?
Cevapla