- Çocuk & Ebeveyn konusunda 7,4b cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle sağlıklı olmasını isterdim gadası. Ama aklımda her zaman kız çocuğum olması var. Çünkü kız çocuklarını ayrı seviyorum. Ya ponçik ponçik ellerinin olması beni çok mutlu ediyor.
23 Yorumla- +1 yıl
Aynen ya
En İyi Cevaplar
+1 yılHerşeyin hayırlısı olsun ama kız olmasını dilerim. 🙂 Ama ilk önce iyi ebebeyin olmak geleceği düşünerek çocuk yapmak ya da yapmamak isterim bilinmez ama insan bu devire çocuk getirmeye çekinir oldu, dünya kötü. Umarım iyilikler ve güzellikler hep bizi bulur. Dünyaca iyilik ile yaşarız. 😏🙂
21 Yorumla- +1 yıl
Amin inşallah 🙂
28 yasinda memurum. artik aksam eve geldigimde yuzume gulen en degerlim esim olsun istiyorum ve iceriden paytak paytak gelen bir prenses
13 Yorumla
+1 yılOğlum olsun istiyorum be baby adıds çınar olsun çınarım ❣️❤️
39 Yorumla- +1 yıl
Nasip kuzum 😘
- +1 yıl
Seninde kuzum
- +1 yıl
Teşekkür ederim EİG için bitanem 😍😘❣️😍
- +1 yıl
Oyhhh icim kamaştı bir şey oldu bana 😘🥰
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
+1 yılKızımda var oğlumda ayırım yapamam ama kız çocukları daha tatlı, işveli, cilveli oluyorlar kendilerini zorla sevdirirler...😄
63 Yorumla- +1 yıl
Amin kuzum cümlemizin evladını bağışlasın rabbim.🤲😊😘🌹❤
+1 yılErkek çocukları hep sevimli geliyordu. Şuanda 36 günlük bir kızçenin annesiyim.. Hangi cinsiyet olursa olsun , senin yavrunun kokusu olsun yeter be... Dünyalara değişmem..
22 Yorumla- +1 yıl
Aminsağol😊
ikiside farketmez sağlıklı olsunlar yeter. Kız çocukları biraz daha bıcır ve babacı olduklarından dolayı kız olsun çok isterim
23 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılMaşallah bebek çok harika görünüyor.
Kız çocuğun erkek çocuğundan daha fazla ailesine yakın olduğunu biliyorum. Olsaydı bir kızım olsun isterdim.17 Yorumla- +1 yıl
Artık yaş geçti, sadece ailelerinden izin alarak bebek sevme dönemine girdim :)
- +1 yıl
Mesele istemek değil, belirli bir zaman aralığının ardından çocuk ile aradaki mesafe. Onu anlayacak dönemi geçtiğimiz anda artık kaybetme dönemi başlar. Bunu bir çocuğa yapmamalıyız.
- +1 yıl
Hepimiz için öyle olsun :)
+1 yılÇocuk yapmayı düşünmüyorum bu bilinmezliğin içine atmak istemiyorum onu.
43 Yorumla- +1 yıl
Amin sağ ol canım 💜
+1 yılOğlum olsun isterdim oglum oldu. İkinci çocuk sanırım olamayacak ama öyle bir şansım olsa bir oğlum daha olsun isterdim.
22 Yorumla- +1 yıl
🥰🥰🥰🥰
+1 yılKız olsun erkek olsun ne fark ederki 😄 Kadınalar kız istiyorki oyuncak bebek gibi oynayım saçlarını öreyim kıyafetler giydirip süsleyim diye
212 Yorumla- +1 yıl
🤣 Bencilce ama
- +1 yıl
🤣 Baba ölsün m0
- +1 yıl
Cıkss 😄 sen kesin çok süslersin saçtan ayağa giydiği çoraba kadar süslü olur 🤣 senden kimseye sevme fırsatı düşmez
- +1 yıl
😄😄 Yoksa yolumu var hayırlı olsun diyelim mi
- +1 yıl
Yolcu pardon
- +1 yıl
🤣 Bana öyle geliyor ki bir kızın olursa babayı ve bütün erkekleri hayatından kovarsın
butun cocuklari severim kiz bi tik daha fazla sanki ama ne verirse hayirlisi
24 Yorumla
+1 yılsağlıklı olması öncelikli tabi
bir çocuğum olursa bir gün sağlıklı olmasını isterim
kız olması ya da erkek olması önemli değil11 Yorumla- +1 yıl
Amin inşallah..
+1 yılKızzzz 😍 bi gün inşallah nasip olur
Erkekte evlat ama kız çocuğu büyüyesede hala bebektir 😂 sevimlidir11 YorumlaKızım olsun isterim. Bana düşkün olsun. Erkek bebelerin sevilecek bi tarafı pek yok çünkü ama kızlar öyle mi..🤤
13 YorumlaBen bir erkek olarak çocuk fikrinden çok korkardım bu sebeptende cinsiyet konusuna hiç gelememiştim ama kızım oldu keşke 5 on tane daha olsaymış 😃
12 YorumlaGünaydın toprağım.. Bir tane oğlum var oğlundan da razıyım çok şükür ama bir kizim olmasini her zaman istemişimdir.
14 Yorumla
+1 yılKız çocuğu tabi dünyada bir kız çocuğunun babası olmaktan daha mutlu ne olabilir..
21 YorumlaKızım olsun, Babasına düşkün olsun, Adı da venüs olsun
25 Yorumla- +1 yıl
İsim degisikmis umarım olur ☺️
- +1 yıl
Bizim aile hekiminin adıymış, iki gün önce randevu alirken öğrendim, Çok güzel isim, Kizim olursa kızıma bu ismi koyacam
- +1 yıl
İnşallah hayırlısı ile ☺️
- +1 yıl
Önce annesini bulmam lazım Bakalım kısmet :)
- +1 yıl
Aynen öyle ☺️
+1 yılHiç farketmez sağlıklı ve hayırlı bir çocuk olsun yeter
21 Yorumla
+1 yılIkimiz de çocuk düşünmüyoruz ama olursa kız olsun istiyoruz
21 Yorumla
+1 yılEvlat dediğin kız olur ya 😄 kız çocuklarını çok seviyorum
21 Yorumla- +1 yıl
❣️❤️
Bebekleri çok seviyorum kız ya da erkek olması fark etmez 🥰
21 Yorumla
+1 yılÇok şükür ikiside var bi kız bi oğlan ellerinizden öper bayramda da harçlık verirsiniz sanırım 😂😂
14 Yorumla- +1 yıl
Aminn sağol artık bayramda ellerinizden öptürürüm harçlık verirsiniz 😂😂
- +1 yıl
Tabiiki teyzelerisin bende el öpmeye geleyimmi param bitti de 😂😂
İkiz istiyorum ya ben bir kız bir erkek olsun. Ya da 3 oğlum olsun :D
13 Yorumla
+1 yıl14 yaşında kızım 10 aylikta oğlum var yaradan acılarını yaşatmasın göstermesin kimseye
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler yaradan kimseyi evladı ile sınamasın.
+1 yılKız isterdim, tabi evlenecek olsaydım kız isterdim :') evliliğe de inancım kalmadı.
12 Yorumla- +1 yıl
Amin
+1 yılÇocuk çocuktur tabii başta sağlıklı olmalı ama erkek çocuklara ayrı bir zaafım var
11 YorumlaÖnce sağlık tabii ki ama kız bebekleri ayrı seviyorumm
11 Yorumla
+1 yılBir Kızım olsun isterdim.
O benim tek dünyam olsun, gerisi umrumda olmazdı.21 Yorumla
+1 yılAbi kardeş ilişkisine çok imreniyorum o yüzden önce oğlum sonra kızım olsun isterdim ☺️
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKız çocuklarla neden bilmiyorum anlaşamıyorum ama erkek çocukları beni çok seviyor. Öğretmenim ve erkek çocuklarla daha iyi anlaşıyorum ve seviyorum. Daha saf ve zeki oluyorlar
11 Yorumla
+1 yılTabiki öncelikle sağlıklı olmasını isterim ama kız olursa daha iyi olur
14 Yorumla- +1 yıl
Sizin heralde var 🤗
- +1 yıl
Peki
İlk oğlum olsun isterim sonra da kızım abi kardeş çok severim onun için
11 YorumlaFarketmez ama zaman dursun ne ben yaşlanayım ne o büyüsün
11 YorumlaBak yorumları okumadan söyleyeyim erkekler kızlara yaranmak için kız cocugu diyecek kı onlara sakın güvenmeyin
11 Yorumla
+1 yılHer ikisinide severim ama kız çocukları biraz daha babacıl oluyor gibi gibi sanki 🙏☺
14 Yorumla- +1 yıl
Rabbim tez zamanda sizlerede nasip etsin inşAllah 🙏🙄
- +1 yıl
Aminnn🙏
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 573 cevap paylaştı.
+1 yılherseyin yavrusu guzel bununda cinsiyeti hic onemli degil :)
11 Yorumla
+1 yılBir kızım olsun yeter. Babasının prensesi olur 😊😊
11 Yorumla
+1 yılErkek, kız ayrımı yapmam. Ikisininde yeri aynıdır bende 😊 ama kızlar biraz daha özel benim için 😊
12 Yorumla- +1 yıl
Hiihii 😊
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayırlısı ama kız isterim. Abiler olunca erkek pek görmek istemiyorum. Ama dediğim gibi hayırlısı. Oğlum olursa babasına benzemesini isterim. 😊
11 Yorumla
+1 yılÖnemli olan sağlıklı olması ama ben ikisini de istiyorum 🙏🏽🕊💝😇
31 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBir oğlum var çok şükr, çok hareketli☺️ 2. Olursa kız olmasını isterim
23 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAmin, size de nasip etsin inş🙏☺️
Bir oğlum var bir de kızım olsun isterim. 🥰
11 Yorumla
+1 yılMerhaba,
Sağlıklı, sıhhatli, Vatana Millete hayırlı evlat olsun da Kız veya Erkek farketmez..
Hayırlısı Olsun..21 Yorumla
+1 yılO tren kaçtı. Ne yapacak koca, ne beden, ne ruh sağlığı var 😊 ama yeğenlerim kız olsun ilk isterim
10 YorumlaBana benzeyen bir kızım olsun ve mira adını koysam daha ne isterim ki ☹️
11 Yorumla- +1 yıl
Aymira benim kızon adı..😀
+1 yılBi kızım osa güzel olabilir. Ama bir kız bir erkekte olur.
22 Yorumla- +1 yıl
Olsa
Bı kız bı erkek isterdim tabi önce sağlıklı olmasını isterdim.
21 YorumlaBen en çok kız istiyorum ama esas ve önemli olan sağlıklı olması
13 Yorumla
+1 yılÖncelikle sağlıklı olsun. Kiz çocuğumun olmasını cok isterdim
11 Yorumla
+1 yılKız da olsun erkek de olsun birsuru çocuğum olsun shahahshs
11 Yorumla
+1 yılKız çocuklar aşırı tatlı oluyor yaa. Yemek ısırmak istiyorum yanaklarını😊
11 Yorumla
+1 yılben kız çocuğumun olmasını isterim benim kız kardeşim yok hem onun için hem de babalarına düşkün olduğu için
10 Yorumla
+1 yılOff çocuk yapasım geldi
32 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılIkisinden de, birisi babasinin aslan parcasi digeri de prensesi aski...
10 YorumlaÖnceliğimiz sağlıklı olması ama içinden geçen oğlum olması
10 Yorumla
+1 yılKız istedim hep ve kısçem var 🥰
23 Yorumla- +1 yıl
Amin darısı yürekten isteyenin başına 🙃
+1 yılİlk çocuğum erkek olsun isterim. :))
21 Yorumla
+1 yılGünaydın kızım olsun ya valla nolur 😍😂
23 Yorumla- +1 yıl
Sana da inşallah 🙈💕
Sağlıklı olsun yeter benim için.
Kız veya Erkek hiç fark etmez.11 Yorumla
+1 yılAdam olsunda kız erkek farketmez
21 Yorumla
+1 yılvalla hem kız olsun istiyorum ama türkiyede yaşıyoruz hem erkek olsun istiyorum ama erkeklerden nefret ediyorum
10 YorumlaÇocuk olmazsa olmazım değil.
Kız olsun erkek olsun, mutlaka olacaksa sağlıklı ve hayırlı bir birey olsun…10 Yorumla- Devamını Gör (85)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 