Çocuğunuz olsa kız mı olsun istersiniz, erkek mi?

Benim olsana 😍❤️❣️
Benim olsana 😍❤️❣️
Ben kız çocuk severim 🥰 kızım olsun isterim hep 🥰ama Çok tatlı degilmi ya bu.. öpmek ısırmak istiyorum 👄
Keşke benim olsa 🙄❣️❤️
Hem soru sorayım hem günaydın demek istedim ☺️❣️
Günaydın günaydın günaydın musmutlu hayırlı sabahlar keyifli vakitler dilerim arkadaşlar ☺️
Peki siz kızınızmı olsun isterdiniz yoksa oğlunuz mu?
Hangisi hım..
Yorumlara bekleniyorsunuz hadi bakalım..
Bende istiyorum bende 😍😍
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru için teşekkür ederim
@nildatt
Çocuğunuz olsa kız mı olsun istersiniz, erkek mi?
Cevapla