Evlatlık olduğumu yeni öğrendim, 23 yaşındayım ve çok üzülüyorum, ne yapmalıyım?

Evlatlık olduğumu öğrendim. 23 yaşındayım, şu anki ailem çok iyi büyüttüler beni, çok seviyorum onları ve öğrenince moralim bozuldu. 2 ay önce öğrendim, atlattım sanıyordum ama zaman zaman içime oturuyor, üzülüyorum. Siz aynı durumda olsanız ne yapardınız?
Evlatlık olduğumu yeni öğrendim, 23 yaşındayım ve çok üzülüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla