Bir anne olarak bu yas ve kaygı döneminde uyuyamıyorum, siz nasıl başa çıkıyorsunuz?

Allah hepimizi kini bağışlasın bir kız evladım var. Eşimi de elbette seviyorum ama evladım dünyam. Tüm hayatımı ona göre yaşıyorum ve hiç pişman değilim. Şu an 11 yaşında. Son olaylar çok psikolojimi bozdu. Elimden gelse kızımı yanımdan ayırmayacağım. Ona belli etmiyorum. Nasıl kafa dağıtırım. Eğlenceli bir şey hem içimden yapmak gelmiyor gezmek ve. Hem de o acılı ailelere ihanet gibi geliyor.

Güncellemeler
2 ay
Evet iki farklı okulda üst üste saldırı oldu kaç evladımız ve bir ogretmenimiz öldü. Çevre çok kötü oldu okullar bile güvende değil. Bunun için endiseliyim
Bir anne olarak bu yas ve kaygı döneminde uyuyamıyorum, siz nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla