Çalışan bir anne olarak suçluluk hissiyle nasıl başa çıkıyorsunuz?

2 yaşında ve 8 aylık iki çocuk annesiyim, aynı zamanda aktif olarak çalışıyorum. İşteyken çocuklarımı özlüyorum ve sürekli bir şeylere yetişmeye çalışırken hiçbirine tam yetemiyormuşum gibi hissediyorum. Bu suçluluk duygusu normal mi, yoksa gerçekten bir şeyleri yanlış mı yapıyorum?
Çalışan bir anne olarak suçluluk hissiyle nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla