Üzülüyorum.. Başka babalara baktığımda diyorum ki, evlatları ne kadar şanslı, sevgi dolu ve her zaman onları öven, bardağın dolu kısmını gören bir babaları var. Sonra da diyorum ya babam olmasaydı. Olmasaydı da bir şekilde büyürdüm.. Şükürler olsun buna da ancak.. Babalığın sadece maddi ihtiyaçla yapıldığını zanneden biri o.. Üstelik annemi üzen ve her zaman anneme kızan, hep kendi ailesini haklı bulan. İsterdim ki her kararımda yanımda olan bir baba.. Bu ketumluğumu ona borçlu olmamayı isterdim ben. Şimdi diyeceksiniz ya hiç olmasaydı ancak olmasaydı bana ve anneme, bize bu kadar acı yaşatmazdı diye düşünüyorum. İçimde bir boşluk var evet.. Ne yapacağımı bilmiyorum da denebilir?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer