Hamileyim, eşim sigara içince kendimi çok yalnız hissediyorum, abartıyor muyum?

Sabah balkonda kahvaltı ederken sigaraya uzandı ben de şimdi içmesen olur mu canım, istiyor dedim hiçbir şey demeden yaktı içti. Ben bir süre kendisiyle konuşmadım yanıma geldi ne oldu diyor hep içiyordum diyor. Ama şimdi canımın istediğini ve içmeni istemediğimi söyledim buna rağmen umursamadın dedim. Sadece problem çıkarmak istiyorsun deyip gitti.
Gereksiz sorun mu çıkarıyorum hamilelik hormonlarıyla yardımcı olur musunuz

Hamileyim, eşim sigara içince kendimi çok yalnız hissediyorum, abartıyor muyum?
Cevapla