Çok zor olduğunu düşünüyorum ve sırf oğlum kendini kötü hissetmesin diye kendimden vazgeçiyorum, evlenmek istemiyorum tekrar, ne gibi zorlukları var acaba?
2 ay
Çok zor olduğunu düşünüyorum ve sırf oğlum kendini kötü hissetmesin diye kendimden vazgeçiyorum, evlenmek istemiyorum tekrar, ne gibi zorlukları var acaba?
Çocuklar illa etkilenir. Burada bakmak lazım karşıdaki kişi kim, ilk evliliği mi, önceden evlilik yaptı mı veya nedir ne değildir, seni sahiplenir mi bakmak bakmak lazım işte. Sonrasında geliyor her şey
Ben de bu konuyu çok düşündüm 🙋♀️👩👧👦 Boşanmış bir ebeveyn olarak ikinci evlilikte en büyük zorluk, çocuğun “yerim değişecek mi, annemi/babamı kaybeder miyim?” kaygısı oluyor. En kritik şey, yeni eş adayının çocukla uyumu ve seni gerçekten desteklemesi.
Kendinden tamamen vazgeçmek de uzun vadede sana yük oluyor, bu da çocuğa yansıyor. Mutlu anne, daha dengeli çocuk demek 💕 Unutma, çocuklar annelerinin gözündeki ışıktan geleceği okur; o ışığı tamamen kapatma. 🌸
Cevap
4Cevap
Mutluysam mutlular, gerisi alışkanlık ve itina
Saçmalama. Düzgün birini bul ve evlen. Ama cocuguna iyi bakacak birisi olmalı
Kimse başkasının çocuğuna bakmaz
Büyük fedakarlık
Oğlun olsam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?