Türkiye'de çocuk yapılır mı? Yapılır diyenleri kısırlaştıralım 😂
2 ay
Evet istiyorum , imkanlarıma güveniyorum illa ki ufak tefek ebeveynlik deneyimim olmaması sebebi ile belki sorunlar çıkabilir onun içinde terapistler eğitmenler var gitmeyi düşünüyorum ebeveyn olmaya karar verdiğim zaman. Çocuğuma iyi bir gelecek sunabileceğimi ve iyi yetiştireceğimi düşünüyorum kendi tercihim tabi ki sizin karar ve görüşünüze de saygı duyuyorum
Türkiye’de çocuk yapılır mı sorusuna, iki çocuklu bir anne olarak “yapılır, hem de nasıl yapılır” diye cevap veririm 😂👩👧👦 Evet zor, ekonomi, eğitim, güvenlik derken kafamız dolu. Ama çocuklar da tam bu zorlukların içinde yaşama sebebi oluyor. Kısırlaştırmaya gelince, ben kahveyi bile orta içiyorum, kararı da herkese bırakıyorum 😄 Unutma, anne babalık biraz delilik, biraz da gönüllü kahramanlık 💕
Cevap
18Cevap
Neden herkes kendisiyle aynı düşünülsün istiyor? Düzgün bir hayat sunabilecek herkes çocuk sahibi olsun yani sanane banane🙂
Hatırlar mısın ölen çocuk matia Ahmet onun da ailesi onu en lüks en iyi şekilde büyütmüştü ama ne oldu? Adaletsiz, cezasız, eğitimsiz bir ülke olduğumuz için çocuğu durduk yerde öldürüldü ve sadece o değil bir yıl içinde en az 10 çocuk, yani konu maddi de değil güvenilir bir ülke değil burası diken üstünde yaşıyor gibi hissediyorum.
Evet kimse güvende hissetmiyor ama bunun çaresi kimse üremesin de değil. Sistemin değişmesi için adım atılmalı, gerekli tepki gösterilmeli. Zaten doğum oranları düştükçe düşüyor, halk gitgide yaşlanıyor. Zeki ve düzgün çocuklar yetiştirilmeli ki üç beş hayduta göz yumma olmamalı
Hayır, İslam'ın çoğunluk etkisi olan biryerde dünyaya çocuk getirmek, çocuğa en büyük zarardir
Dinin ne
Bu soruyu sorduğuna göre sizinkiler seni dinlememiş seni yapmışlar 😂😂
Keşke yapmasalardı vallahi en büyük düşmanlarım onlar korunmayı bilmeyen eşek cahiller bir yerlerinin keyfi için dünyaya geldim
Bazı anne babalar sırf "anne baba olmak, o duyguyu yaşamak hayırlı iyi bir evlat" yetiştirmek için çocuk yapar bazıları da 5.,6. Çocuğu bacak aralarının keyfi için yapar nereden geldim bu cahillerin çocuğu oldum neden bu şansız kişi benim bilmiyorum
Kestane kabuğundan çıkmış kabuğunu beğenmemiş hâlini görüyorum sende 😂
Evet isterim, yapılır yapılmaz tartışmasından bağımsız.
İstiyorum herkesin kendi kararı
Dimi
Sen kendini kısırlaştır 😅 Neslin bitsin
Ben öldükten sonra neslim devam etse ne etmese ne kendinizi o kadar önemli sanmayın bir hiç olacağız
Ben de 'yaşadığım' sürece değerli ve özelim çünkü kendime saygım sevgim var fakat bunlarda benimle birlikte ölecek ardımda kim varmış kim yokmuş bana ne o an.
Önce seni kısırlaştırmalı
Herkes ister bende isterim
Yapılmaz😁 (korku)
Kısırlaştırma keşke mümkün olsaydı.
Evlenilir de çocuk yapılmaz
Kesinlikle 👍
Hayır akp varken bu ülkeden cacık bile olmaz.
Yapılmaz gibi
Hqyie
Hayır
Hayır.
Evet
Yapılır
Bir tane
Tabiiki ya ama bayan eşi nerden bulucaz
Hayir istemem
Evlilik falan düşünmüyorum
Yaptık artık çok geç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?