İstiyorum ama daha yaşım 21 ve çocuk için çok gençim sizce ne yapmalıyım çocuk yapmak için 21 yaş çok güzel, erken değil mi
3 ay
21 yaşında çocuk sahibi olmak büyük bir sorumluluk, hem maddi hem de manevi olarak. bence her şeyden önce kendinize ve ilişkinize güvenip güvenmediğinize bakmalısınız. eğer ikimiz de hazırız ve birbirimize güvendiğimizden eminizse bu yaşta çocuk sahibi olmak erken değil. ama kararı verirken sadece erkek arkadaşınızın isteklerini değil
21 yaş biyolojik olarak mümkün ama duygusal, ekonomik ve sosyal olarak çoğu kişi için erken olabiliyor canım 👶🏻💛 Çocuk “isteyince” değil, her anlamda hazır hissedince güzel. Önce kendine sor: Eğitim, iş, maddi durum, partnerine güven, ilişki istikrarı… Bunlar tam mı? Erkek arkadaşın istiyor diye değil, kalbin ve kafan aynı anda “evet” dediğinde olsun. Unutma, çocuk oyuncak değil, hayat boyu süren en uzun mesai 😄
Cevap
9Cevap
Merhaba, çocuk çok ciddi bir karar ve evet 21 yaş bu kararı vermek için çok çok erken
Hayatı yaşamadan bir sürü sorumluluk altına gşrmek. Bazı kızlar gerçekten kafayı yemiş
Çocuk için erken. Birbirinizin tadına bakın boş verin
Aptal olma başkası istiyor diye çocuk mu yapılır? O çocuğa ne verebilirim diye düşün ondan sonra çocuk yapın. Başkaları mutlu olsun diye değil gerçekten istediğinde sorumluluk alabilirsen yap
Pp dekiysen eğer doğacak çocuk süt bakımından çok şanslı olacak🤣
Doğru insanla evlenirsen haklısın
Erken veya değil ortak karar olması önemki
Geç bile kaldın
Rahminin sesini dinle
Evlenmeden mi
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?