Yoksul olduğu halde üst üste 3 çocuk yapmak sizce ne kadar mantıklı, o çocuklara yazık değil mi?

Sizce mantıklı mı o çocuklar ömür boyu zorlanacak analarında yok babalarında yok diğer çocukların yaşam şartlarına ölene kadar imrenecekler belki kötü insanların eline geçip başlarına işler geçecek , şimdi okusun iş bulsunlar yazmayın her şey torpil Bir ton mezun var artık fakirin çocuğu okuyup iş bulması çok çok zor okuyanlar hep işsiz şu an

Yoksul olduğu halde üst üste 3 çocuk yapmak sizce ne kadar mantıklı, o çocuklara yazık değil mi?
Cevapla