Maddi durumu kötü olanların çocuk yapması mantıklı mı sizce ?

Maddi durumu iyi olmayan insanların çocuk yapması doğru mu sizce fakir demek istemiyorum fakat daha kendi karnını doyuramazken dünyaya bir çocuk yanlış anlışılmasın genelde böyle insanlar bir tanedede kalmıyor 5-10 tane yapıyorlar yani bu kadar çocuğa bu bir tür eziyet bence sizce?

Maddi durumu kötü olanların çocuk yapması mantıklı mı sizce ?
Cevapla