Sürekli sinirlenip çocuğuma bağırıyorum, kötü anne miyim yoksa normal mi bu durum?

4.5 yaşında oğlum var daha önce çalışıyordum şu an 9 aydır evdeyim onunlayım fakat çok çabuk sinirleniyorum. Ona kızmak istemiyorum ama koltuklara zarar veriyor, evi fazlasıyla dağıtıyor, yapma dediğim şeyleri yapıyor ve en sonunda ona bağırırken buluyorum kendimi sonra pişman oluyorum ama olmuyor yapamıyorum güzel anne değil iyi anne değil miyim diye sorguluyorum.

Sürekli sinirlenip çocuğuma bağırıyorum, kötü anne miyim yoksa normal mi bu durum?
Cevapla