Çocuğuma bağırdığım ve annem defolun dediği için kötü bir anne miyim?

Kızımın babasıyla kızım 6 aylıkken ayrıldık annem ben ve kızım şu an aynı evde yaşıyoruz bazen kızım yaramazlık yapıyor çok inatçı ben de bağırıyorum annem de defolun diyor bize bunu deyince annem ağlıyorum sizce ben kötü bir anne miyim

Çocuğuma bağırdığım ve annem defolun dediği için kötü bir anne miyim?
Cevapla