İki çocuğuma karşı sevgi ve sabır hissedemiyorum, annelik duygum eksik mi yoksa bende bir sorun mu var?

2 çocuğum var ve onlara karşı başka annelerin çocuklarına karşı sevgi mi desem bağ mı desem annelik duygusu mu desem bende yok sanki. Millet evladı için ne fedakârlıklar yapıyor nelere göğüs geriyor bende tık yok. Tahammül yok sabır yok. Bi şey diyecek oluyorlar bilirsiniz çocuklar ağızlarında gevelerler hemen sinirleniyor of çekiyorum dinlemiyorum şefkatle yaklaşamıyorum. Ama böyle olmak beni kahrediyor neden çocuklarıma bi ilgiyi şefkati sevgiyi çok görüyorum onlardan anne sevgisini esirgiyorsun diye. şu an 8 yaşındaki kızım uyuması için yanında bekliyorum ama çıkardığı sesler safa sola dönmeleri nefes alması hal hareketleri beni çileden çıkartıyor çok rahatsız oluyorum neden oluyor bunlar çıldırıcam

İki çocuğuma karşı sevgi ve sabır hissedemiyorum, annelik duygum eksik mi yoksa bende bir sorun mu var?
Cevapla