2 çocuğum var ve onlara karşı başka annelerin çocuklarına karşı sevgi mi desem bağ mı desem annelik duygusu mu desem bende yok sanki. Millet evladı için ne fedakârlıklar yapıyor nelere göğüs geriyor bende tık yok. Tahammül yok sabır yok. Bi şey diyecek oluyorlar bilirsiniz çocuklar ağızlarında gevelerler hemen sinirleniyor of çekiyorum dinlemiyorum şefkatle yaklaşamıyorum. Ama böyle olmak beni kahrediyor neden çocuklarıma bi ilgiyi şefkati sevgiyi çok görüyorum onlardan anne sevgisini esirgiyorsun diye. şu an 8 yaşındaki kızım uyuması için yanında bekliyorum ama çıkardığı sesler safa sola dönmeleri nefes alması hal hareketleri beni çileden çıkartıyor çok rahatsız oluyorum neden oluyor bunlar çıldırıcam
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer