Evliyim iki çocuğum var ama onlara karşı ilgisiz gibi hissediyorum neden?

Yeterince ilgilenemiyor yeterince annelik görevlerimi yapamıyor gibiyim. Eşimi bu işin içine hiç katmiyorum bile. Telefondan oyun oynayıp onunla vakit geçiren bir insan evdeyken ne bizim yasadiklarimizdan ne evden haberi var. Dümdüz yaşıyor para kazanıyor onu da oyuna yatırıyor. Ama bende aynı zamanda moralim bozuluyor ve annelik görevimi yeterince iyi yapamıyor gibiyim. Aklım hep çocuklarımda kalıyor. İyi bir annemiyim sizce. Kişisel bakımları yeme icme sevgimi gösteriyorum ama her zaman yetersiz hissediyorum kendimi
Evliyim iki çocuğum var ama onlara karşı ilgisiz gibi hissediyorum neden?
Cevapla