Şimdi de erkek çocukları dışlanıyor, herkes kız olsun diyor. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çok yanlış çok! Erkeğin canı can değil mi, millet "oh olsun" demiş. Eskiden kıza yaptıklarını şimdi erkeğe yapıyorlar, ne anladınız ya? Eski nesilden hiçbir farkınız yok, yazık. Eşit davranmak çok mu zor?

Siz de böyle misiniz?

Şimdi de erkek çocukları dışlanıyor, herkes kız olsun diyor. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Şimdi de erkek çocukları dışlanıyor, herkes kız olsun diyor. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla