Bu zamanlarda kızların erkek gibi olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kadınsı enerjileri düşük bu yüzden ciddi düşünemiyorsun. Erkeklerin çok nadir kullandıkları küfürleri peşisıra söylüyorlar. Söz dinlemiyorlar. Barlarda şıklatıp diğer erkeklerin dibinde bitiyorlar. Yumurta kırmasını bile bilmiyorlar. Eğer ben iyi para kazanıyorsam hayatı aklımla düşünüp sorguluyorsam. İyi ve adil davranıyorsam erdemli yaşıyorsam böyle birisini ne yapayım haksız mıyım?
Bu zamanlarda kızların erkek gibi olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla