Eskiden kız çocukları değersizdi. Şimdi de erkek çocukları mı?

Böyle bir gözlem yaptım. Genel olarak baktığımda gerek çevremde gerek dışarda erkek çocuklarına ailede gösterilen sevgi, ilgi, alaka; kız çocuklarına gösterilenden daha az. Özellikle annelerin böyle olduğunu düşünüyorum. Herkes kız çocuğu olsun istiyor. Prenses gibi yetiştirmek istiyor. Geçenlerde bi tanıdığım anlatmıştı. Onun bi iş arkadaşının eşi hamileymiş. Bebeğin cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendiğinde kadın 3 ay ağlamış istemiyorum diye. Çok tuhaf bir durum. Siz ne düşünüyorsunu?
Eskiden kız çocukları değersizdi. Şimdi de erkek çocukları mı?
Cevapla