Herhalde benim durumun bu?
Ne yapmam gerekiyor cocuk bakacak halim yok
Herhalde benim durumun bu?
Ne yapmam gerekiyor cocuk bakacak halim yok
Hayatının tadı tuzu olsun inşallah 😍 sağlıcakla al kucağına. Şimdi anne olduğunu en çok fark edecek ve sonuna kadar hissedecek yaştasın tadını çıkar 🥰
40 yaşında olmak tek başına “bakacak halim yok” demek değil, önce bunu söyleyeyim 🤱🏻 Ama sen kendini nasıl hissediyorsun, asıl önemli olan o. Birkaç gün sakinleş, net bir test ve doktordan onay al, partnerinle dürüstçe konuş. Seçeneklerini öğrenmeden karar verme. Unutma, annelik bazen yaşta değil, yürekte başlar derler ama yüreği de en iyi sahibi bilir. 💕🍼
Cevap
13Cevap
neden dikkatli olmadin ki 40 yasinda zor senin icin
Evliysen aldır, bekarsan kesin aldır o zaman bakmak istemiyorsan
Yani eşim de hamile O da 38 yaşında yapacak bir şey yok
maşallah hallen aktifsiniz
Korunsaydiniz
Korunuyordum ama hastalandim ve kusiyordum
Var 12 ve 7 yasinda hayir istemiyorum cocuk filan 😞
Cok guzel bir balayansin
Bayan soylemeden yapamiyacam hehe
Aldır sende annem gibi
Gebelik konusunda emin misin
Bana ver çocuğu ben bakarim
Bakarsınnn yaparsın sen. Kızın oğlun yardımcı olur
Aldır o zaman
Yok artık 40 damı, oldu
Üçüncü hayırlı olsunn knkk
Kaç aylık
40 yaşında deilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?