Şimdiki gençlere yeterince terbiye verildiğini düşünüyor musunuz?

Ben ailelerin bu konuda oldukça eksik kaldığını düşünüyorum. Bir büyükle, tanımadıkları bir insanla sizli bizli konuşmaları gerektiğini bile bilmiyorlar.

Bir de kızın yaşı 18, gelmiş bana tatlım diyor. Sen tatlım. 😂 Abla diyebilirsin ama tatlım diyemezsin küçük hanım. Ben diyebilirim. Çünkü o küçüğe söylenecek bir iltifat.

Şu temel görgü kurallarını ve terbiyesini verin bari çocuklarınıza! Sonra sizin arkanızdan konuşuluyor. Çocuğuna terbiye bile vermemiş diye.

Çocuğunuza terbiye verebilecekseniz dünyaya getirin lütfen
Çocuğunuza terbiye verebilecekseniz dünyaya getirin lütfen

.

Şimdiki gençlere yeterince terbiye verildiğini düşünüyor musunuz?
Cevapla