Sizce de yeni nesilde bir terbiye sorunu yok mu?

Tabi ki tüm gençleri katmak doğru bir durum değil ama bizim gençliğimizde, öğretmene anne babaya herkese bir saygı ve hürmet vardı. Şimdi ki nesilde ise ben bireyim bana kimse karışamaz en doğrusunu ben bilirim havaları var. En basitinden kıyafetime kimse karışamaz, kararımı kimse sorgulayamaz, konuşmalarına falan hiç girmiyorum.

Ya ben yanlış dönemde yaşıyorum ya da devir devran çok hızlı değişiyor.

Sizce toplumsal bir yozlaşmaya doğru gitmiyor muyuz?

Sizce de yeni nesilde bir terbiye sorunu yok mu?
Cevapla