Boşanalı 1 sene oldu 29 yaşındayım 1.5 yaşında bir oğlum var bir talibim var istemiyorum diyorum ama herkes yalnız yaslanamazsın diyor?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
4 ayBu gerçekten kişisel bir karar ve duygusal olarak oldukça zor bir durum olabilir. Hem kendiniz hem de çocuğunuz için neyin en iyisi olduğunu düşünmek çok önemli. Öncelikle şunu kabul etmek gerekir: Herkesin hayat yolculuğu farklıdır ve "normal" dediğimiz şey, aslında çok bireyseldir. Yalnız yaşamak da gayet normal bir seçenek. Bununla birlikte, yalnız olmak veya yeniden evlenmek arasında kalmanız çok doğal bir durum, çünkü birçok farklı faktör söz konusu. Yeniden evlenmek, birinin hayatınıza girmesi, onunla paylaşımda bulunmak isteyip istemediğinizle alakalı. Eğer şu an kendinizi yalnız hissetmiyor ve bağımsız bir şekilde hayatınızı devam ettirebiliyorsanız, yeniden evlenmeyi düşünmemeniz de tamamen geçerli. Ancak yalnızlık duygusu baskınsa ve yeni bir ilişki arzusuyla doluysanız, bu da doğal bir duygu. Herkesin ilişkilere ve bağımsızlığa bakışı farklıdır. Çocuğunuz 1.5 yaşında olduğu için, onun psikolojik ve duygusal gelişimi de çok önemli. Yeni bir ilişki, çocuğunuzun hayatına nasıl bir etki yapar, bunu düşünmek faydalı olabilir. Bir partnerin hayatınıza girmesi, onun açısından da büyük bir değişiklik olabilir. Kendisinin iyiliği ve sağlıklı gelişimi adına, dikkatli ve temkinli bir yaklaşım gerekebilir. Ailenin ve çevrenizin görüşleri de baskı oluşturabilir. Ancak nihayetinde karar sizindir. Herkesin sizden ne beklediğini düşünmek, bazen sizi kendi isteklerinizden uzaklaştırabilir. Aileniz "yalnız yaşayamazsın" dediğinde, bu onların bakış açısı olabilir, ancak sizin ve çocuğunuzun yaşam tarzı sizin tercihiniz olmalı. Boşanmanın ardından sadece bir yıl geçmiş. Bu sürede kendinizi nasıl hissettiğiniz çok önemli. Bazen insanın önce kendiyle barışması, yeniden duygusal olarak hazır hissetmesi zaman alabilir. Kendinize bu zamanı tanıyın. Kimse sizin adınıza karar veremez; bu, sizin kalbinizle, duygularınızla ilgili bir süreç. Bir talibinizin olması önemli bir durum, ancak yalnızca ona odaklanmak yerine, kendinizi, kendi duygusal ihtiyaçlarınızı ve gelecekteki hedeflerinizi gözden geçirin. O kişiyle olmayı gerçekten istiyor musunuz, yoksa yalnızca sosyal baskı nedeniyle mi düşünüyorsunuz? İlişki düşüncesi, zamanla şekillenecek bir şeydir. Eğer şu an istemiyorsanız, bu çok doğal bir şeydir.
Sonuç olarak, yalnız kalmak veya yeniden evlenmek tamamen size bağlı bir seçimdir. İçsel huzurunuz ve çocuğunuzun iyiliği her şeyden önemli. Kendinizi hazır hissettiğinizde, doğru kişiyle evlenmeye karar verebilirsiniz. Şu an için belki de yalnızca kendinize zaman ayırmak en doğrusu olabilir.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)4 ayBenim 6 senelik eski sevgilim hep dul ve çocuklu kadınları evlilikle kandırıp çocugunu düşünüyor gibi yapıyordu cinsellik için. Aldığını alınca da gidiyordu. Ben bekardım çocuğumda yoktu ve ailesi de beni biliyordu. Uzak mesafe ilişkisi diye cinselliğini böyle insanlarla yaşamış. Evli mutsuz kadınlar bile var veya yaşca büyük. Sakın kanma yazık günah olur sana ve çocuklarına. Bu kişileri kandırıp parasını da kum@ra falan yatırmıs ve uyu. sturucu da kullanıyormuş. Ben bunları 6 sene hiç bilmiyordum ama maddi sorunları var diye sürekli içimde bi şüphe vardı ve sosyal medyasına giriş yaptım şifresini 6 sene önce vermişti ama hiç girmemiştim. Aklıma geldiğinde bi girdim 30-60 yaş her türlü yalnız kadın var. Birine yardım etmeye çalistım ama haber vermiş ona ve beni tehdit ettiği için kimseyi uyarmayacam. Ne diyim yaza nişan nikah düğün arka arka yaparız sanıyordum. 1 ay önce öğrendim ve gercekten okurken ben şok oldum. Başta babalarımis gibi çocukları düşünüyor ve sürekli biz yaparız hallederiz evlenecem seninle diyor ve tüm kişilere instagramdan aynı reelsi gönderiyor. Şeytana bilene pabucunu ters giydirir öyle şok oldum ki. 6 senedir ben nasıl bir şey fark edemedim dedim. Kum@r çıkacak sanarkene, aldatma ve uyu. şturucu da çıktı. Bildiğin tüm pislikler ondaymış. Dikkatli ol ve gerçekten tanı önce. 6 senede ben bilene tanımamışım🥲 annesi ve kardeşleri beni biliyor diye aldatmaya ihtimal bilene vermedim. Annesi de daha bilmiyor aldatıldığımın ertesi gün annemi (kanser) sordu. Bende daha şokdaydım normal cevap yazdım. Hala da sanırsam haberi yok durumlarımı beğeniyor 1 aydır devam
315 Yorumla- 4 ay
Ve hala görüşüyorsun öyle mi 🙄
Cevap sahibi4 ay@Soyersoyer yok daha neler. Sosyal medyasına gizli girmiştim zaten biz onunla kavgalıydık. Yardım etmek istediğim kadın screen atmış atma haber verme demwmw rağmen ama ona bak ruh hastassıı biri girmiş hesabına dikkat et diye yazdı ve beni engellemiş kız. Eski sevgilimde bana yazdı küfür ve tehdit etti. 2 ay olucak bu olay ve konuşmuyorum. Annesi durumumu beğeniyor ve ilk hafta annemi sormuştu. Annem kanser hastası ve annesi çok dua ediyordu anneme. Baktım haberi yok bende çaktırmadım böyle iğrenç bir şeyi anlatmak istemem ama soğuk ama saygılı konustum. Yoksa işim olmaz. Sigarayı bile kabul etmek istemezken şimdi kum@r, aldatma ve uyş. turucu çıktı. Zaten özür falan dileyip pesimden de koşmuyor. Net bitti yani
- 4 ay
Sen tam bir psikopata aşık olmuşsun, gerçi kadınların büyük çoğunluğu bilerek veya bilmeyerek serseri, psikopat tiplerden hoşlanıyor orası da ayrı bir gerçek ama dikkatli ol bir gün karşına çıkıp zarar verebilir, her gün haberlerde benzer durumlar görüyoruz
Cevap sahibi4 ay@Soyersoyer ben almanyadayım o türkiyede. Ben istediğimde anca görebilir beni. Başta böyle biri değildi. Çevresi çok bozdu onu
- 4 ay
Almanya Türkiye arası nasıl yürüttünüz ki 6 yıl boyunca bu ilişkiyi
Cevap sahibi4 ay@Soyersoyer 2 kere anca buluştuk😂 çok mesajlaşıp resimler videolar atıyorduk. Onu tanıdığımda işi falan yoktu duygusal destek oldum ve iş görüşmelerine gidince hep erken kalkıyordum saat 5 de falan şans dileyip dua ediyordum. Masum bi şekilde başladık. Ailesine zaten benden en baştan bahsetmiş ve kardeşlerin numarasını falan verdi 1 sene sonra. 3. Senemizde buluştuk ama babam da vardı, yalnız izin vermedi. Anneme ve ablama en baştan anlattım sevgilim oldugunu. Babama da buluşmadan 1 ay önce demiştim. Hepsi karşıydı. O zamanlar da hemen evlencez sanıyorduk. 2023 de annem kanser oldugunu öğrendik ve he şey ertelendi. Okuyordum ve bitirmemi bekliyorduk lafta. Bu yaz hem okul bitti (uzattım) hem 2. Buluşmamız oldu. Dedim evlenme teklifi gelir- gelmedi. Ailem hep karşiydı hep kavga ediyordum onlarla. Neyse buluşmamız güzeldi baya ama şüphelendiğim bir kaç sey vardı. Ben fazla temas ve mıç mıçı da sevmem benim için idealdi böyle uzaktan. Onun da işleri falan tam yolunda gitmiyordu onun için de rahattı sandım evlenecek durumda değildi iş sorunlarından. Neyse 1 ay önce kavgalıydık olaydan önce. Özledim barışmak istedim ama hiç şüphem de yok sonuçta ailesi beni biliyor iletisimdeyim o da babamla tanıştım. Dedim @ptal değil ya bizi riske atacak bir şey yapmaz cok ciddi düsünüyor benimle. Neyse sonra flört zamanında Instagram şifresini vermişti. O zamanlar birbirimizin şifreleri vardı ve hep temiz kullanıyordu. Sonra telefonum değisti ve şifreyi de unutmuştum. Barışmak istediğim gün wp de aramada şifresi karşıma çıktı bir sey ararkene ve direkt bağlandım kodsuz. Zaten o an her şey ortaya çıktı
- 4 ay
Sen doğma büyüme almanyada mısın?
- 4 ay
Bu arada çok güzel anlatmışssın, sanki okurken ben bile yaşamış gibi hissettim kendimi
Cevap sahibi4 ay@Soyersoyer evet doğuma büyüme almanyadayım.
Teşekkür ederim. Herkese 6 sene uzak mesafe saçma geliyor. Duyunca evet ama benim niyetimde öyle bir şey yoktu ki. Uzak mesafe iliskisine aslında hep karşıydım ama o zamanlar çabalayıp ikna etmisti. Bende zaten sevmiştim. Okulum, annemin hastalığı ve onun iş sorunları olunca başka çare yoktu. Bende evlenicez sanıyordum aileler de dahil oldu diye. Sonu böyle hüsran ile biteceği aklımın ucundan geçmemişti- 4 ay
Geçmiş olsun kurtulduğuna şükret, muhtemelen de sivaslısındır yanılıyor muyum?
- 4 ay
Genelde sivastan çok göç oluyor almanyaya da
Cevap sahibi4 ay@Soyersoyer yok değilim alakam yok
- 4 ay
Anladım, teşekkürler cvplar için, iyi akşamlar
Cevap sahibi4 ay@Soyersoyer sen sivaslı mısın?
- 4 ay
Hayır alakam yok
Gizli Üye(25-29)4 ay🥺 bende de iki çocuk..
Ya biz hep böyle bir kanadı kırık kuşlar olarak nasıl korkusuzca uçacağız yeniden?
Hayatıma birini almaya korkuyorum, herkes cinsellik yaşama derdinde, kimseye güvenemiyorum.
İsim, evim, arabam var , kendi ailemden uzaktayım ; ama insan sevilmek istiyor , gerçek samimi bir şefkat ve sevgiyle...
Bir gün bir mucize olsun ve biri çıksın karşıma ve artık sen arkana yaslan hiçbir şeyi düşünme, ben varım desin istiyorum.
Evet sonrası peki , doğru insana rastladıktan sonrası, çocuklarımı düşünüyorum, ben bir baba aramiyorum zaten ama nasıl olur bir adamla evlenip nasıl çocuklarım varken aynı masaya oturacak ve hayatımıza bakacağız, nasıl güvenirim...
Gönlüm istiyor ama yok yapamıyorum...
519 Yorumla
Soran4 ayEvet sonrası kısmına çok katılıyorum çocuğumu bırakıp başkasıyla uyumak bile tuhaf hissettirir aynı evin içinde çocuk tuhaf hissedebilir galiba anneler böyle düşünüyor
Cevap sahibi4 ay🥺 böyle devam çiçeğim , napalim..
Senin çok yeni daha , çocuğun da küçük. Biraz kendine odaklanmani kendin için iyi gelen şeyleri yapmanı tavsiye ederim. Önce kendin sonra çocuğun🫶🏻- 4 ay
İkinci evliliğini yapanlar genelde doğru kişiyi buluyor ben ikinci evliliğini yapıp mutsuz olan görmedim duymadım hiç
Cevap sahibi4 ay@Soyersoyer benim çevremde de yok ama ne bileyim söz konusu çocuk olunca durum farklı ya, bir de şu var boşanmış çocuklu biri olmalı, hiç evlenmemiş biri mi olmalı , bu seçim de çok zor. İnsanlar boşanmış cocukli kişi seni anlar diyor ama ben evliliği ayakta tutanın erkek olduğunu ve boşanmış erkeklerin (bir çoğunun ) bosanirken hatalı olabileceğini dusundugum için çekimser düşünüyorum öte yandan bekar bir adam , kapılıyor duygusal olarak ama bakıyorsun cok toy hayata dair bir şey yaşamamış görmemis.. emin olamiyorsun..
Soran4 ay@Soyersoyer bende hiç mutlu olanı görmedim hep boşandılar
- 4 ay
Valla ben hiç evlenmediğim için evlilik yapanların ne gibi sorunlar yaşadığını bilemem ama şartlar eşit olursa daha mantıklı olur diye düşünüyorum
Cevap sahibi4 ay@Soyersoyer bekar biriyle mi anlamadım mantıklı olan, yani erkekleri de çok tanimiyorum farklı insanların bakış açılarını da merak edyorum
Bulunduğum çevre de benim de ikinciye evlenen kişiler hep bosandj. Bence boşanmaktan daha ağır olanı ikinci kere boşanmak soran...
Soran4 ayEvet ikinci defa boşanmak. Ben kesinlikle bekar biriyle olabileceğini düşünmüyorum bir kere bizler evliliği iyi veya kötü deneyimledik o kurumu da biliyoruz ve çocuk en önemlisi kimse başkasından olan çocuğu gerçek anlamda sahiplenmez ayrımcılık olur bekar birisi ile hiç olmaz çünkü kendi çocuğu olursa daha farklı yaklasacagından hiç şüphem yok. Ve evlenirsem benden de bir çocuk sahibi olmak ister onun babası olacak belki daha iyi imkanları olacak bir anne olarak çocuğumu buna maruz bırakmak istemem
- 4 ay
Face de biriyle sohbet ediyorduk kadın yıllardır ayrı ve bir erkek çocuğu vardı, benimle güzel sohbet muhabbet ediypr beni gerçekten seviyor istiyor diye düşünüyordum ama oysaki o zaten ya biriyle evlenmiş ya da sevgiliymiş , ve hayatında biri olduğu halde hatta zengin yakışıklı ötesi biri olduğu halde sonradan bunları ve çok fazlaca ayran gönüllü ve flörtöz olduğunu öğrenince reddetmekle doğru yaptım diye düşünüyorum, bide böyle kadınlar da var, bazen instagrama bakıyprum özellikle adamın profiline aşırı derecede mutlu görünüyorlar buna rağmen kadın neden sürekli farklı arayışta ona anlam veremiyorum sadece
Cevap sahibi4 ay@Soyersoyer eksik olan bir şey vardır muhakkak, sosyal medya çok güzel bir maske sadece , benim kocasiyla cerez çay film storysi atan arkadaşımın iki hafta sonra bosandigini duymuştum mesela... Her gördüğünüze inanmayın elbet
Cevap sahibi4 ayKatılıyorum , vardır örnekleri yok drgil ama düşüncenize bir tartışma anında kucuk bir laf etse evladına canın yanar.. bir de çocuğun babasıyla oluşabilecek kaosu hiç dusunemiyorum 🤦🏻♀️
- 4 ay
Şartlar eşit derken iki tarafta aynı durumdaysa daha dengeli olur her şey
Cevap sahibi4 ay@Soyersoyer evet ama işte boşanmış ve çocuklu adam , olayı bir de karşı taraftan dinlemek lazım, neden boşandı mesela, aldattı mı şiddet mi uyguladı sorumsuz muydu... Amann cok karışık nasıl neye inanıp güvenerek
- 4 ay
Valla benim gördüğüm fotoları sizde görseniz hiçbir sorunları yok dersiniz çünkü adam kusursuz, jön falan sönük kalır yanında, öyle bir sevgilisi ya da eşi olan kadın neden ve ne arayabilir ki dışarda başkasında
Cevap sahibi4 ay@Soyersoyer evin içindeki dinamiği kimse bilemez, evlilik tuhaf bir şey
- 4 ay
Bilmiyorum zaten hiç aklım almıyor bazı şeyleri ve hiç anlam veremiyorum, ama işte bazı şeylerde yaşamadan bilinmez, çoğu erkeğin niyetinin de cinsellik olduğu aşikar, boşanmış bir kadınla daha rahat yaşarım düşüncesi var çoğu erlekte
Cevap sahibi4 ay@Soyersoyer kesinlikle öyle, ben iki sene oldu ayrilali, birkaç kişiyle kısa süreli iletişimim oldu, fakat hepsinin ortak noktası ve ilk buluşma hayali bungalovdu 😏 o yüzden yol yakınken güle güle dedim şimdi önüme yoluma bakıyorum kimseyle bir iletişim kurmuyorum zamanı gelince güzellikler varsa gelsin beni bulsun yoksa da ben boyle iyiyim 😊
- 4 ay
İkiniz hakkında da hayırlısı olsun, Allah iyilerle karşılaştırsın
Cevap sahibi4 ay@Soyersoyer amin hepimizi🙏🏻
4 ayDaha çok yeni olmuş
Tekrar birine güvenmek bunlar çok zor şeyler
İstemiyorsan kimse ne diyor diye düşünme
Ben olsam ne yapardım diye düşündüm
Çocuğum ile kendime düzen kurardım zaten bir evlilik geçmiş o da mutlu sonla bitmemiş
Erkek çocuğu da olsa hiç fark etmiyor başka bir adam ne çıkacağı belli değil
İlk başta iyi konuşur sonra evladına kötü davranır
Evet yalnızlık zor ama sen yalnız değilsin
Kendi kalbine uygun gerçekten iyi biri olursa düşün ama görücü tarzı şeylerden uzak dur ve çocuğun biraz daha büyüsün
20 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Tek başına devam etmek de, yeniden evlenmek de gayet normal; önemli olan senin ne istediğin 🧡 Çocuğun olduğu için ekstra dikkatli olman çok doğal. Sırf “yalnız kalmayayım” diye evlenmek, hem seni hem çocuğunu yorar. Kalbin huzurlu değilse, o talip beklesin. Unutma: Yanlış biriyle iki kişilik yalnızlık, tek kişilik huzurdan beterdir 😄👩👦✨
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
94
Cevap
116Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u 4 ayistersen evlenebilirsin
00 Yorumla - Çocuk & Ebeveyn konusunda 455 cevap paylaştı.
4 ayŞimdi güzelim: her şey normal, her yol mübah. Mesele sadece senin ne istediğinle alakalı. “Yalnız olmaz” diyenler olur elbet ama yalnızlık ellerin kahrını çekmekten daha iyi demiş Cemil Meriç. Yani çocuğunda küçükmüş, aslında tam bağ kurma, yeniden düzen oturtma, çocuğuna odaklanma yaşları. Bende seninle aynı durumdayım, sadece çocuğum 3 yaşında. Ve asla şu an tekrar evlilik düşünemem, delirdiniz mi yani. Önce ben biteni hazmedeyim, yanlışlarımı, doğrularımı gözden geçireyim, bi kendime geleyim. Yalnızlık şu an mesela çok güzel. Hatta “bana destek olmak” ayağına gelip ayarlarımla oynayanlara ihtiyacım hiç yok. Sonra yok kocan başkasını bulmuş mudur cart curt alakasız detaylar soranlara da ihtiyacım yok. Şu an ki küçük dünyam da bir ben varım, birde minnoşum. Çalışmaya başladım, emeğimin karşılığını alıyorum. Mis gibi elhamdülillah. Sende önce kendine gel, kendini dinle derim ben. Gençmişsin de, evlenme niyeti olunca çıkar karşına birileri hayırlısıyla 🤍
10 Yorumla Kendimi hazır hissetmiyorum daha sonra diyebilirsin. Yaşı kaç olursa olsun erkekler bosanıp evlenince kimse bir şey demiyor kadınlarda aynı hakka sahip. Evlenip mutlu olmak yahut yeni biriyle yeni bir hayata başlamak seninde hakkın. Kendine yasaklama sadece biraz daha zaman ver. Şu an hazır hissetmiyordum de böylece kapıları yeniliğe kapalı değil henüz müsait değil hazır değil olur. Bu zihinsel olarak yenilige açık olma hali hayatına kimi getirecek bilemezsin. İlk evliliginde birbirini bulamayıp ikinci evliliginde cok sevgi saygı temelli ve ne istediğini bilerek evlenen insanlar var. Kendine haksızlık etme sadece biraz zaman tanı. Zihin kalbin sakinlesin
00 YorumlaBende boşandm kızım var ve kimseye güvenim yok sen sanslsnnki oğlun var kız çocuğunu korumak inan daha zor umarım ne demek istediğimi anlamışsındır kimseye güvenim yok zerre
42 Yorumla
Soran4 ayDemek istediğinizi anladım maalesef ama devır çok kötü bende guvenıp aynı eve geçemem
Gizli Üye(30-35)4 ayBende aynı durumdayım ve ben boşanalı daha uzun oldu. Kızım var ve çok baba düşkünü evlenmemi istemiyor. Aynı şekilde erkek çocuk anne düşkünü olur. Çocuğun psikolojisi ve kendin istemediğin için evlenmemek daha iyi 👍 ihtiyaç varsa ilk aşamada dini nikah olabilir. Çocuk büyüyünce resmi nikah olayı yapılır birde 1,5 yaş çok kritik bir bir yaş eğer evlilik kesinse çocuğuna rol model olacak bir erkek olmalı talibin.
02 Yorumla
Soran4 ayKimse annesi babasını paylaşmak istemez kendi keyfim için çocuğumun hayatını mahvedemem zaten iyi bir baba seçememişim bundan sonra zor ya da kolay onunla birlikte hayata devam edicem
Cevap sahibi4 ayKendi keyfin içinde bir şeyler yapmalısın çünkü yaş ilerleyip oğlunla ihtilaf yaşama durumunda bu defa kafanı taşlara vurma ihtimalinde var. Benim babam öldüğünde annem tekrar evlenmedi şimdi annemin evlenmesini istemeyen kardeşlerim anneme çok kötü davranıyor. Annem sürekli ah vah ediyor ama iş işten geçti. Sık sık yürüyüşe çıkarıyorum annemi ve sürekli şikayet ediyor. Kimin için nelere katlanmışım diye çok üzülüyor ama iş işten geçti. Yanı demem o ki elbette oğlun için elinden gelenin en iyisini yap ama bu arada kendini tamamen oğluna adama çünkü vakti gelince oğlun karısı için seni silip atabilir.
Gizli Üye(25-29)4 ayŞahsen öyle olsa asla çocupuma üvey ana yüzü gözletmem. Olsaydı bahtım zaten ilk evliliğim bitmezdi. İkincisinde hayır göreceğimi sanmam o yüzden evlenmem. Erkeğim zaten istediğim gibi cinsellik yaşarım ihtiyacımı gideririm. Ama kadın olsam onu da yapmazdım şahsen. Hele oğlum varsa.
02 Yorumla
Soran4 ayGerçekten öyle oğlumun başını öne egecek boynunu bükecek bir hareket yapmam ama babası daha hıc görmedi aldattığı sevgilisi ile evlendi umarım onun kaderi de gülmez ahımız tutar evladımla
Cevap sahibi4 ayTutar muhakkak. Vay be kinlemmeden intikam diye tutturmadan oğlunun ınuru için başka adam istemiyorsun. Helal olsun ulan sana. O eski eşin varya mumla arar seni nah bulur sen gibi sadık kadını da. Çok pişöan olacak merak etme. Duyunca dersin KS de biri dediydi diye
4 ayBende aynı düşüncelerle boğuşuyorum evlenmemem gerek galiba benim mi kız ve 9 yaşında duzgun insana denk gelmek zor yanlış kisi için düzenimi ve rahatımı bozmakta istemem yaşlanınca yalniz kalmamak icin evlenirim belki
12 Yorumla
Soran4 ayGerçekten aşık oldum hadi evlenelim diyemez bence çocuğu olan biri. Öncelikle çocuğun rahatı ve konforu önemli acaba dışlar mı istemezler mi diye düşünürken vazgecıyorum
- 4 ay
Yok illa insan gibi insanlar var yani güzel düşünen ama tip olarak ısınamıyorum ben hemde uzun vade de ne okur yani evlilik bu bizim gibilerin cok iyi düşünüp tartması gerek
Gizli Üye(25-29)4 ay1.5 yaşında bebegin var. çalışman gerek bebegine bakman gerek, bu yol zorlu olabilir, kimsenin seni incitmesine izin verme, hayır evlenmemelisin. o çocugu 20 yaşına gelene kadar evlenme, Çocugun zaman görebilir, istismar edilebilir, kendini ifade edemiyor her şey olabilir. o çocuk 20 yaşına gelene kadar bekle, sonra ne yaparsan yap mk
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayYaşın çok genç elbette tekrar bir evlilik yapman daha iyi olur
Ama önce buna hazır hissetmelisin
Acele etmene gerek yok kendini tam anlamıyla topla, yeni bir düzenini kur ve alış
Sonra kendini hazır hissedersen ve istediğin gibi biri olursa o şekilde evlen00 Yorumla
4 ayGelişim ve büyüme çağında baba figürü gerçekten de çok önemli, özellikle erkek çocuğuysa, ama evlenmeyecekseniz bile, çocuğu disiplinle eğitim verilebilecek bir kursa yazdırın, basketbol kursu vs.
02 Yorumla
Soran4 ayEvde dedesi ve dayısı var
- 4 ay
Siz yine de basketbol koçunun yanına verin en azından hem spor yapar hem de disiplin öğrenir..
4 ayBu kişinin gerçekten doğru kişi olduğuna her açıdan inanıyorsan bence en azından şans ver bakalım nasıl olacak... Çocuk küçükken daha kolay oluyor bazı şeyler... En güzel cevabı kalbin verecektir.
30 Yorumla
4 aySenin bileceğin bir şey ama içinden ne geçiyorsa onu dinle, insanları dinleme. Herkes kendi doğrusuna göre konuşur. Evlensen de normal, evlenmesen de. Şahsen ben çocuğum olsa da olmasa da, evlenmem bir daha. Ben de boşanma aşamasındayım. Benim de çocuklarım var ve evlenmeyi hiç istemiyorum, düşünmüyorum da. Kendime de bakarım, çocuklarıma da bakarım. Evlilik güzel değil ya. Ama işte ben kendi hayatıma göre yorum yapıyorum, senin kendin ne istediğin önemli
11 Yorumla
Soran4 ayEvlilik doğru kısıyle güzel olabılırdı bize ugramadı
4 ayYa eğer bi işin falan varsa kimseye muhtaç değilsen vede cinsel olarak bi açlık hissetmiosan kesinlikle evlenme bu devirde başkasının kahrı çekilmez zaten çocukta çok küçük
12 Yorumla
Soran4 ayEvet tekrar kimseyle uğraşacak halim yok
- 4 ay
Ama kilseylede öyle konuşmanimanda gerek millet en ufak bişeydr hatta olmasa bile dul kadınlara iftira atmayı sever
4 ayYalnızlık Allah'a mahsustur evet. Ama çok taze boşanmışsın. Aday seçiminde çok dikkatli olmam lazım. Çocuğuna baba olacak kişi aynı zamanda yeni çocuklarına da baba olacak ve sana iyi bir eş olabilecek mi? İyice düşün taşın. İkinci evliliğinde mantığın daha ön planda olmalı.
20 YorumlaBu saatten sonra herhangi bir talibinle rastgele bir evlilik yapma lüksün yok çünkü tek tabanca değilsin ortada bir çocuk var. Ya çok aşık olursun ya da talibin çok çok mantıklı bir aday olur, hayat şartlarını iyileştirip çocuğuna sağlıklı bir gelecek verebilecek biri olur ona da okey. Ama öylesine yapılmış bir evlilik olmamalı iyi düşün derim
20 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 676 cevap paylaştı.
s 4 ayBir kere evlenmişsin olmamış ayrılmışsın. Yoğurdu üfleyerek yemen gerek üstelik bebeğin varmış. Velhasıl birini tanırsın seversin aşık olursun tamam ama sevmediğin adamla evlenip niye 2. Kez boşanasın?
00 Yorumla
4 ayYalnızlık Tabii ki zor gerçekten seviyorsanız bunu gerçekten istiyorsanız ve tekrar evlenmek sizin için bir Sıkıntı olmayacaksa düşünebilirsiniz. ikinci kez evlenmek dünyanın sonu değil :) herkesin ne dediğini değil kendi düşüncenize bakın :)
00 Yorumlazor bir konu gerçekten, keşke çocuk olana kadar insam boşana bilse, sonra çocukle na yapacağını bilmiyor insan :( Sen çok gençsin tabii evlenmelisin ama çocuğuna başka biri nasıl babalık yapar bilemiyorum :(
00 Yorumla
4 ayİlla biriyle yaşlanmak zorunda misin bu nasl çevre.
Bı kere bı hata yapmış kurtlmussun gerçekten istiyorsan seviyorsan ince detayına kadr düşün de evlen evleneceksen yksa gene bosanr gelirsn01 Yorumla
Soran4 ayTekrar boşanmak istemiyorum tabiki
4 aybir sprun olduğunda herkes mi yetişecek, parasız kalırsan herkes mi para verecek, başın ağrısa herkes mi ilgilenecek yerinde olsam yapabiliyorsan yalnız kal sokma kimseyi hayatına en güzeli bence yalnız kalmak ve kimseyi dinlememek çünkü zorda kalsan bi başınasın unutma çok üzücü ama bu hayatın gerçeği
00 Yorumla
4 ayTekrar evlenmeyi düşünüyorsan. Bence çocuk büyümeden evlenmen mantıklı. Kabullenmesi kolay olur. Büyüyünce evlenirsen olumsuz etkilenebilir çocuğun.
10 Yorumla
4 ayÇocuk yapıp ayrıldın mı ahahha bari çocuk yapmasaydın, evlenebilirsin tabi ki ama kişiyi düzgün seç berbat bir zamandayız
02 Yorumla
Soran4 ayYaşınıza bağlıyorum gülmenizi hamileyken aldattı tabiki ayrılacağım büyük laflar sınavınız olur kınamayın
- 4 ay
Klâsik Türk erkeği zaten tahmin ettim ki 😃 bu soru burada devamlı soruluyor bu durumda olan kadınlar az buz değil o yüzden klâsik olmamasına dikkat etmek lazım.
4 ayEvet onunla iyi bir ilişkin olabilir mutlu olabilirsin, ama şunu da göz önünde bulundur 1 çocukta onunla yapıp boşansan senin için durumlar daha fena olurdu, 2 çocuk ve yalnız mücadele
00 YorumlaEvlenip evlenmemek senin tercihin, kimseyi umursama. Tek umursaman gereken şey, talibin çocuğuna nasıl davranacak? Bekarlık dönemi kadar kolay değil seçim yapman. İnce ele sık Doku.
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 404 cevap paylaştı.
4 ayBi bismillah deseydın bi nefes alsaydın daha 1 sene olmuş 1,5 yaşında bebeğin var derdin koca mı harbiden ya
02 Yorumla
Soran4 ayİyi misiniz hanımefendi ben ne yazmışım.
- 4 ay
İstemiyorum diyosun ama soru evlenmeli miyim? Ayrıca evlenmekde normal yalnız devam etmek istersen o da normal. Mesele daha ayrılalı 1 yıl olmuş daha çok yeni koştur koştur neyin telaşı hadi yas sürecini de atlattın diyelim, minik bi bebeğin var ilgi alaka bekleyen daha kendine ayıracak vaktin bile kalmayacak bi dönemdeyken evlen evlen diye tutturan o çevren sana göre iyiyse, bana iyi misiniz demeni anlıyorum. Çocuk biraz büyüsün bi kendime geleyim sonra biri çıkarsa düşünürüm diye düşünmek anormal zaten haklısınız siz çevrenizi dinleyin
4 aySöylenen bir bakıma doğru. Ancak nefsine düşkün biri degilsen hiç gerek yok evlenmeye. Ancak erkeksiz yapamam diyorsan da evlenmen helal olanidir
02 Yorumla
Soran4 ayYok oğlum için edebimle oturuyrm
- 4 ay
Onu anladım canım. Sorun o değil. Sorun senin kendi nefsin. Eğer duyguların yoğun ve istekli bir yapıda ise helali ile evlenmek en idealidir. Ama nefsine suskunluğun yoksa evlenmeye de gerek yok
4 ayMilletin ne dediğine bakma gerçekten yoruluyor musun ya da yeni evliliğe hazır mısın ona bak evlenmek yanlış değil. Yanlış olan baskıya hitaben bunu gerçekleştirmek
00 Yorumla
4 ayherkezi boş ver , bu durum senin içinde bulunduğun durum ile lakalı en iyi sen bilirsin , yapmaan gereken geç olmadan evlenmmek olabilir ya da tek tabanca gitmek , evet her ikiside zor maalesef
00 Yorumla
4 aySen istiyor musun önce bunı iyi ölç biç evlenmek için olmadın yani birde adamı çok iyi araştır sıkıntı olmasın
Ayrıca senin gibi baya varmış burada kaç tane yorum okudum
00 YorumlaYalnız devam etmek de çok normal; önemli olan senin ve çocuğunun huzuru, başkalarının baskısı değil.
10 Yorumla
4 ayNasıl hıssedıyorsan öyle yaşa kımsenın istediğini yapmak zorunda değilsin kafanı dınle evlenme bıtarafınn bekçisi değiller mecbur degılsın
10 Yorumla
4 ayNiye yaşlanamayacakmışsın çevreni dinleme kalbini dinle hayatını sürdürmek için bir erkeğe ihtiyacın yok
10 YorumlaCocugun cok küçük bence evlenmen icin erken ayrica bir kere agzin yanmis zaten acele etmeye hiic gerek yok
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayBende ayni durumdayim ama asla cesaret edemiyorum
411 Yorumla- 4 ay
Valla baya var sizden kaç tane yorum okudum
Soran4 ay@Adanapour asla istemez kendini anlayan evlat sevgisini bilen olmalı
Cevap sahibi4 ayEvet canim senin cocugun kac yasinda?
Soran4 ay1.5 canım senin
Cevap sahibi4 ay2.5 benimde
Soran4 ayErkek mi seninde
Cevap sahibi4 ayErkek evet
Cevap sahibi4 aySoruyu begeniyimi?
Soran4 ayOlur
Cevap sahibi4 ayBegendimm
4 ayBu soruyu sorduğuna göre tereddütlerin var karşındaki öyle biri olmalıkı hiç bir tereddüte yer bırakmamalı
00 Yorumlaİstemiyorsan başkalarını sakın dinleme içine sinen senin istediğin ve seni öyle kabul eden biriyle ol
00 YorumlaSen bildiğini yap hadi ordan et herkesi
Kimseye gebe kalma kendi ayaklarının üzerinde durabiliyorsan boş ver başkasını00 YorumlaKüçük bir çocuğun varken evlenmek büyük risk diyorum.. Hele de bu devirdeki insanların ne olduğu bile belli değilken
00 YorumlaTabiki seçim senin.. Ama ikinci evlilik belkide senin için yeni bir şans olur. Çocuğunu kendi çocuğu gibi benimseyerek biri olmalı...
00 Yorumla
4 ayAbla 1 sene çok uzun bir süre değil bence önce biraz kafanı dinleyip gezip eğlenebilirsin cocugunla beraber sonra istersen evlenirsin zaten
00 Yorumla
4 ayBir süre yalnız kalmak iyi gelebilir ama her halükarda değerlendir yine, bu sırada iyice tanımaya bak
00 YorumlaÇalişiyormusun çalişmiyorsanda çocuguna bakabilecek bir gelirin var mı
03 Yorumla
Soran4 ayÇalışıyorum ve bir tane evim var kirada ben ailemle yaşıyorum
Eğer düzgün bir insansa kötü alışkanlıkları yoksa çocuğuna da babalık edebilecekse o zaman evlen yoksa boş ver
00 YorumlaKarar senin ama benim fikrim biraz daha bekle çocuğun 4-5 yaşlarına geldiğinde tekrar denersin.
00 Yorumla
4 ayEğer çocuğunuza zarar vermeyecek derecede iyi birisi ise belki de bir hayır olabilir ama çokta iyi birisi değilse hiç bulaşmayın.
00 Yorumla
4 aySen milleti boş ver zaten onlar yüzünden hayatının en gğzel yıllarını evlilikle heba ettin ya
02 Yorumla
Soran4 ayÇok dogru
- 4 ay
Yaşa hayatını ve kadınlığını. Bak keyfine
Eğer doğru insan olduğuna inancın tamsa evlen bence de
02 Yorumla
Soran4 ayBence ben doğru kısıyı secemıyorum seçsem boşanmazdım
Gizli Üye(30-35)4 ayTüm boşanmış çocuklular bu soruda toplaşıyoruz galiba😂 bende aynı dertten muzdaribim
32 Yorumla
Soran4 ayİnsan korkuyor devir zaten kötü çocuğumla guvenıp bir yols cıkmsk imkansız
Cevap sahibi4 ayAynen öyle çok zor bir süreç. Bence aceleye gerek yok zaman gösterir her şeyi hayırlısı ile.
Gizli Üye(30-35)4 ayHaklılar oğlun da küçükmüş duruma daha çabuk alışır adamı gözün tuttuysa bi tanı derim, oğlun için de iyi bir model olsun hakkınızda hayırlısı 🙏
10 YorumlaKarşı taraf hayatına bakmıştır bile sen niye bakamayasın gençsin de
110 Yorumla
4 ayDengi dengine olmak şart couk varken zor olur bir cok örnegi yaşandı. Maddi anlamda zorlugun yoksa böyle kal
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayEhline denk gelirsen pişman olursun keşke boşanır boşanmaz direk evlenseydim derdin ama kanı bozuğa denk gelsen tekrar pişman olursun bu risk değermi değmezmi bence almaya değer yaşamak seninde hakkın
10 Yorumla
4 ayKendi ayaklarının üzerinde durabiliyorsan bi işin varsa evliliği tavsiye etmem
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayİlkin olmayam ikinci de hiç olmaz sıkıntılar daha da artar çocuk da var yani sabır ederim diyorsan evlen
12 Yorumla
Cevap sahibi4 ayİkinciye gidip dönen çok gördüm
Soran4 ayBende korkuyorum bundan
Gizli Üye(30-35)4 ayEğer şu an istemiyorsanız hiç bulaşmayın derim. Sırf millet konuşuyor diye tekrar evlenmeniz hata olabilir. Çocuğunuz küçükmüş zaten. Ayrıca talibiniz daha önce evlenmediyse de çok zor olur, sorun yaşama ihtimaliniz yüksek maalesef. Siz ne zaman ki buna ihtiyaç duydunuz ne zaman ki kendinizi hazır hissettiniz o zaman oturur düşünürsünüz.
10 Yorumla
4 ayHerkese değil kendine kulak ver pişmanlığını sen yaşarsın herkes değil
00 Yorumla
4 ayNasıl istersen onu yap sadece çocuğa adanmış hayat daha kötü bence
00 YorumlaEğer hazırsan evlen tabi ki. Fakat ben olsam hazır özgürken yeniden o topa girmem
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayBence iste hatta iyise huc kacirma ben 33 girecem daha evlilik yapamadim biri cikmadi ciksada bazj sebeplerden dolsyi olmadi yani evlenip bosanankarin daha cok tabi oluyor niyeyse bide
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 326 cevap paylaştı. Çocuğunu sahiplenip seveceğini düşündüğün biriyle evlen derim.
00 Yorumla- Devamını Gör (150)
Devamını Gör(195)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Çocuğum varken yeniden evlenmeli miyim yoksa yalnız devam etmek normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer