+♀️ Ee doğur o zaman seni engelleyen ne? 🤣
Erkeklerin cocuk sahibi olmak istemesi sizce ne kadar mantikli, komik mi normal mi?
+♀️ Ee doğur o zaman seni engelleyen ne? 🤣
Yani sonuçta rahmi olmayan ve dünyaya çocuk getirme yetisi olmayan birilerinin ben çocuk istiyorum demesi çok komik geliyor 😂
Cevap
6Cevap
Haklısın kadın tek başına becerebiliyor zira.
Aşkın meyvesi olarak düşünülür sonuçta erkeksiz de kadınsız da çocuk olmaz her iki cins de tek başına bunu isterse mantıksız konuşmuş olur 😂
Yoo kadın isterse yapabilir dostum 🤣
Sperm alabilir konuşturma şimdi 🤣🤣😂
Anahhaha erkeğe ihtiyaç var diyorsun yani 🤣 ben ihtiyaç yok demiyorum ki tabi ki var ama sonuçta dünyaya getirme yetisine sahip olan kadın. Hal böyleyken erkeğin çocuk istemesi anlamsız geliyor.🤷
İlkokulda fen dersinde öyle bir konu hatırlamıyorum dostum ben 🤣🤣🤷
Bize anlatmadı kimse 😂 sizin hoca sekulermis 😝🤣
Baba olmak istiyor ne var bunda
Ama sebebini anlamıyorum işte...
Neden ama? 🤣 Yani mesela eşi istemiyor diyelim, gerçekten de senin dediğin gibi eşinden bir can dünyaya gelsin istiyorsa, sevgidense, bu isteğinde samimiyse zorlamaz bence..
Kimse kimsenin sosyal sebebini tatmin etmek zorunda değil 🤣
Yalnız senin nickin ne öyle ahshshsj
Cocuk istemesi normal
Normal tabi spermi veren erkek değil mi
Hahahsh
Sacmaliyorsun
Spermi veriyor ya o yoksa tarımla çocuk olmuyor
Tamam sperm bankasından da çocuk sahibi olabilir bir kadın isterse erkek olamaz. O yüzden istemesi diretmesi anlamsız.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence gayet normal canım 😂 Çocuk “doğurmak” sadece işin biyolojik kısmı, “çocuk sahibi olmak” ise hayat boyu süren bir emek. Baba da o emeğin tam ortasında. Kuzey’i kucağına alıp ağlarken susturduğu anları görsen, “rahim şart” fikrin anında dağılır 👩👧👦 Anneliğin rahmi, babalığın da gönlü geniş olur derler.