Babasız büyümenin psikolojik etkileri ne, babası hayatta olanlar kıymetini biliyor mu?

15 yaşında iken babam vefat etti. Babasızlık zormuş ama. Telefonumu babam aramazdı. Çevremde hep babalar arayınca açmazlardı peder bizi serbest bırak diye sitem ederlerdi. Ben o anı yaşamak için herşeyi verirdim. Kıymet bilin babanızın annenizin zamanı geriye çeviremezsiniz.

Babasız büyümenin psikolojik etkileri ne, babası hayatta olanlar kıymetini biliyor mu?
Cevapla